Facebook
instagram
giftcard

אירוע חברה בטבע

לאירוע חברה משגע: 072-393-9464

מרבית האורחים במסעדות מגיעים בזוג או בחבורות קטנות של משפחה או חברים. עם זאת, מסעדות רבות הבינו שניתן גם לקיים אירועים קטנים ברמה גבוהה, וכיום, גם מציאת מסעדה לאירוע עד 50 איש יכולה להיות רלוונטית לכל סוג של אירוע, כולל ברי מצווה וחתונות. כאשר מחפשים מקום כפרי לאירועים, מסעדת ביסטרו 56 היא בהחלט בפתרון מושלם. מדובר באחת המסעדות הכי רומנטיות בישראל וזה נוגע גם לאוכל המוקפד, גם לשירות האיכותי, אך בעיקר למיקום של המסעדה, שנמצאת לצידה של המרינה שבהרצליה. הטיילת המרהיבה של הארנה שוכנת לצידה של המסעדה, שמשתמשת בתפאורה המושלמת כדי לייצר אירוע בלתי נשכח, שכולל גם אירוח כיד המלך ואוכל ברמה הכי גבוהה שיש.

מסעדה משפחתית

מנהלי עסקים רבים חושבים מידי על האפשרות של הפקת אירוע חברה בטבע, כי לאירועי חברה מוצלחים יש ערך משמעותי ביותר. לכן, אם חשוב גם לכם להפיק אירוע כזה בזמן הקרוב, ברור מדוע אתם מחפשים מקום שיתאים לכך. אצלנו במסעדת ביסטרו 56 תוכלו ליהנות מהשילוב הנפלא שבין טבע ובין מקום אלגנטי שנוח לקיים בו אירועים, אז למה שלא תבואו לראות את המקום שלנו עוד היום? המסעדה שלנו שוכנת על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה, כך שהנופים אצלנו מדברים בעד עצמם ומוסיפים להתרגשות של כל חגיגה ואירוע.

אירועים על הים

אוכל מושקע לאירועי חברה

עד היום הייתם רגילים להגיע לאירועי חברה שהאוכל בהם לא היה מספיק מושקע? אם כך, זו עוד סיבה טובה לבחור לעשות את האירוע שלכם דווקא אצלנו. יש לנו מטבח שף פתוח, כך שכל המוזמנים שלכם יוכלו לראות איך השף מכין את המנות ישר לנגד עיניהם. בנוסף, הכול אצלנו כשר ויש אצלנו הקפדה על שימוש בחומרי הגלם הכי טובים שיש. לכן, אם אתם רוצים שכל מוזמני האירוע ייהנו גם מהחלק הקולינרי, לנו יש מה להציע לכם. המסעדה שלנו מתאימה מאוד לחברות או משפחות אשר מעוניינים לערוך אירועים קטנים בשרון.

כמה באמת צריך להשקיע בהפקת אירועי חברה?

בין אם מדובר על אירוע חברה בטבע ובין אם מדובר על אירוע חברה שמתקיים באולם אירועים גדול, לא תמיד יש סיבה לשלם על כך הון עתק. לכן ברור מדוע אתם מנסים למצוא את הפתרון שלא יעלה לכם יותר מידי ואצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הפתעה טובה. אם תפנו אלינו עוד היום תוכלו לקבל הצעות מחיר נוחות לכל אירוע שתרצו לחגוג אלינו, אז למה אתם מחכים? אירוע חברה שלא יעלה לכם יותר מידי הוא אירוע עם פוטנציאל הצלחה עוד יותר גדול כך שחבל להשקיע הון עתק.

Comments are closed.

דילוג לתוכן