Facebook
instagram
giftcard

בר מצווה שישי בצהריים

לבר מצווה בלתי נשכחת: 072-393-9464

מסיבות בר מצווה הן כאלו שאפשר לקיים בהרבה מאוד מקומות. מעבר לחגיגה באולם מסורתי, אפשר גם לחגוג בבית או אפילו בכותל, אך את הערך הגדול ביותר אפשר לקבל כאשר מקיימים את המסיבה במסעדה. כאשר מקיימים מסיבת בר מצוה שישי בצהריים הוא מועד אידיאלי לכולם, במיוחד כאשר מזג האוויר מאפשר זאת. מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדה לבר מצווה אשר נותנת את האפשרות לקיים אירוע מושלם. המסעדה מתמחה באירועים קטנים ונותנת שירות ברמה גבוהה, אך מה שמייחד אותה הוא המיקום שלה, לצד המרינה בהרצליה, כך שניתן להגיש אוכל שף באירוע קטן יחסית וליהנות מיחס אישי לכל אורח, שיכול להרגיש שההגעה שלו לאירוע מורגשת.

מסעדה משפחתית

מסעדה משפחתית

בשעה טובה הילד שלכם הגיע למצוות ואתם רוצים לעשות לו בר מצווה שישי בצהריים? מתכננים חגיגה קטנה, צנועה אבל מיוחדת במינה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי כמה פעמים בחיים לילד יש בר מצווה? נשאלת השאלה לא רק את מי תרצו להזמין ובאיזה תאריך תעשו את האירוע, אלא בעיקר – איפה תרצו לקיים אותו ואיפה מחכה לכם המקום הכי מיוחד שיש? אם אתם מחפשים מקום עם אווירה טובה, מקום אלגנטי ומקום שתדעו שבו תקבלו יחס נפלא, אנחנו בביסטרו 56 מחכים לכם.

כל מה שמיוחד במסעדה המקסימה שלנו

ביסטרו 56 הינה מסעדה וותיקה שנמצאת ממש על קו המים במתחם של ארנה בהרצליה. זה אומר שכבר מהרגע שבו האורחים שלכם יחנו ויתקרבו למקום האירוע, הם יוכלו ליהנות מנוף מקסים שילווה אותם לכל אורך הדרך. הנוף הוא נופו הקסום של הים התיכון, כך שאם מדברים על בר מצווה שישי בצהריים, מדברים על אווירה מקסימה עם ים רגוע, שליו ונעים. בנוסף לכך, כחלק מהרגע משמשות גם היאכטות היוקרתיות והיפות שעוגנות להן במרינה, מה שאומר שהאווירה עצמה תהיה אלגנטית ומיוחדת במינה כבר מהשנייה הראשונה.

בר מצווה עם אוכל נהדר

חשבתם לרגע שהסיבה לבחור בביסטרו 56 היא רק המיקום, הנוף והאווירה? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. ביסטרו 56 נחשבת חלק מבין מסעדות שף במרכז. למעשה אצלנו אתם יכולים גם ליהנות מאוכל טוב, כשר ומתפריט מאוד מגוון. ביסטרו 56 היא מקום מעולה עם אוכל לאירועים קטנים בשרון כשר.  משמעות הדברים היא שהאורחים שלכם יוכלו לבחור איזה מנות הם אוהבים יותר ומעל הכול, הם יוכלו לדעת שהכול כשר כך שלא תהיה להם כל בעיה. כמו כן, הקינוחים אצלנו נפלאים והצוות אדיב במיוחד כך שאין ספק שתצאו מרוצים מהבחירה שלכם לעשות את בר המצווה אצלנו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן