Facebook
instagram
giftcard

בית קפה על הים הרצליה

לבוקר נפלא התקשרו: 072-393-9464

קפה על הים

חלק משמעותי מהתרבות הישראלית היא לשבת בבתי קפה וליהנות מארוחה טובה, אבל בעיקר מאווירה נעימה. בתי קפה מתאימים גם לישיבה ביום שישי בצהריים, גם בדייטים וגם במפגשים חבריים, אך המציאות היא שרק חלק קטן מבתי הקפה בישראל מצליחים להעניק את החוויה הרצויה. בית הקפה של ביסטרו 56 מצליח לייצר תפאורה מושלמת לבילוי מכל סוג, שכן הסניף ההרצלייני של הרשת יושב על שיפוליה של המרינה ההרצליינית המוכרת, ומהווה מקום אידיאלי לבילוי נעים, שיכול להתאים גם לאירועים מכל מיני סוגים.

מסעדות בהוד השרון

מסעדות בהוד השרון

המרינה בהרצליה היא מרהיבה ביופיה ובתי הקפה היושבים לצידה מקבלים אווירה שלא מצליחים לקבל באף מקום אחר. בביסטרו משלימים את החוויה עם מזון מגוון מכל הסוגים, כולל בשרים, דגים, מאכלים איטלקיים ושתייה איכותית ויוצאת דופן. היכולת לקיים אירועים במרינה תביא את הערך המוסף לאורחים ולחוגגים כאחד.

אוהבים בתי קפה? מוצאים את עצמכם בחיפוש מתמיד אחר בית קפה על הים הרצליה שישאיר אתכם עם טעם של עוד? אם כך, כדאי שתדעו שאנחנו בהחלט יכולים להבין ללבכם. יש אומנם הרבה מקומות מקסימים על הים בהרצליה ובאזורים אחרים בארץ, אך האמת היא, שלא בכל מקום כזה מחכה לכם חוויה מספיק טובה. לכן, אם אתם מחפשים בית קפה שבו תוכלו לא רק לשתות וליהנות מנוף מקסים אלא גם לאכול טוב, לנו בביסטרו 56 יש בדיוק את מה שאתם צריכים! ביסטרו56 הינה גם מסעדה משפחתית.

מסעדות מומלצות בכפר סבא

בואו ליהנות מתפריט עשיר ומגוון

את ביסטרו 56 הקמנו על קו הים של הרצליה לפני שנים רבות, כך שאם יש משהו שתוכלו לצפות לו אצלנו – זה ניסיון רב. אנחנו נמצאים במתחם ארנה המקסים של הרצליה וזה אומר שמכל עבר במסעדה שלנו תוכלו לראות הים. בנוסף לנוף הנהדר, כדאי שתדעו שהמסעדה שלנו כשרה וכל המנות בה נעשות תוך שימוש בחומרי גלם נפלאים. לכן, אם חשוב לכם לצאת מרוצים מהבילוי הקרוב, אין ספק שאנחנו בחירה יוצאת דופן וטעימה במיוחד.

מקום שמתאים גם לאירועים

בין אם אתם מחפשים היום בית קפה כשר על הים הרצליה כדי ליהנות בו מאוכל טוב ובין אם אתם רוצים לעשות אירוע גדול ומרשים, אין ספק שכדאי לכם לעבור אצלנו. אנחנו בביסטרו 56 יכולים לסדר את המרחב שלנו כך שהוא יתאים גם לכל חגיגה שתרצו לעשות, אז למה לחשוב פעמיים? בנוסף לכל אלה, אתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו גם המחירים מאוד אטרקטיביים. חשוב לנו שתיהנו מבלי שזה יעלה לכם יותר מידי כסף ולכן כדאי שתפנו אלינו עוד היום. זה לא משנה עם מי תגיעו כי בטוח שתמיד תצאו עם חיוך.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן