Facebook
instagram
giftcard

מקומות בטבע לאירועים קטנים

לאירוע קטן בטבע: 072-393-9464

הרבה מסעדות כיום משדרגות את עצמן ומנסות לאפשר לאנשים לקיים אירועים קטנים. מסעדות מסוגלות לתת מענה איכותי יותר מאולם ייעודי, לבטח מבחינה קולינרית, כאשר מדובר באירועים של עד כמה עשרות אנשים. כאשר מחפשים אחר מסעדה לאירועים קטנים רואים כי באזור המרכז והשרון יש לא מעט אופציות. ביסטרו 56 שבהרצליה היא מסעדה מומלצת בשרון אשר יכולה לספק אירוע מדהים וחד פעמי. המסעדה נמצאת לצידה של המרינה בהרצליה ומשתמשת בתפאורה הטבעית במקום כדי לספק אווירה שאי אפשר לשחזר אותה. בביסטרו מגישים אוכל ברמה הכי גבוהה שיש, לצד שירות איכותי ועיצוב יוקרתי, שגורם לכל האירוע לקחת צעד אחד קדימה.

מסעדה משפחתית

מסעדה משפחתית

רוצים לעשות אירוע קטן? לחגוג משהו שחשוב לכם או פשוט לבלות עם האנשים היקרים לכם? אם כך, ברור מדוע אתם מחפשים מקומות בטבע לאירועים קטנים, כי מי לא היה רוצה שהטבע יהיה חלק מהחגיגה שלו? זו הסיבה שבגללה ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה עבורכם, כי אצלנו הטבע הוא חלק מהחגיגה. המקום שלנו נמצא על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה, כך שהים התיכון נכנס פנימה דרך החלונות ומוסיף לאווירה הקסומה והחגיגה של האירוע שלכם. ביסטרו 56 היא מסעדה במרינה הרצליה עם נוף מרשים לים ולמרינה.

מקום עם אוכל מצוין

אומנם זה נכון שהאווירה באירוע חשובה ובוודאי גם תרצו להמם את האורחים שלכם עם נוף יפה, אך מה עם האוכל? הרי אי אפשר לחשוב באמת על מקומות בטבע לאירועים קטנים ולא להזכיר את שאלת האוכל שנגיש לאורחים. זו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זו האופציה הכי טובה באזור, כי אצלנו תיהנו מאוכל:

  • כשר
  • טעים
  • מגוון

והכול יכלול תמיד את הפרודוקטים הכי טובים שיש. לכן, אם חשוב לכם שהאורחים שלכם ייהנו גם מהחגיגה הקולינרית ולא רק מהאירוע עצמו או מהנוף, ביסטרו 56 זו אופציה שכדאי לכם להכיר מקרוב.

הזמנת מקום במחיר סביר

כל מה שקשור להפקת אירועים תמיד הלחיץ אתכם כי נדמה לכם שמדובר על הוצאה כלכלית גדולה מידי? אם כך, אנחנו נשמח להיות אלה שמפתיעים אתכם! אצלנו תמיד תקבלו הצעות מחיר משתלמות ואין ספק שגם אתם, כמו כל הלקוחות האחרים שלנו, תצאו מרוצים ותוכלו לעמוד בעלויות בקלות. מה שכן, אנחנו ממליצים לכם לשריין אצלנו מקום לאירוע שלכם עוד היום כדי להימנע מהמצב שבו התאריך שאתם רוצים כבר תפוס. אז אם אתם מחפשים מקום מיוחד לאירועים קטנים,  בואו אלינו, התרשמו מהמסעדה שלנו והזמינו מקומות לאירוע, כי חבל לעשות את הכול בלחץ של הרגע האחרון.

Comments are closed.

דילוג לתוכן