Facebook
instagram
giftcard

מקום לאירועים קטנים בשרון

יש לכם אירוע קטן בקרוב? נולד לכם הבן הבכור והייתם רוצים לעשות לו מסיבת ברית מקסימה? אם כך, כדאי שתדעו שאין סיבה אמיתית להזמין את כולם אליכם הביתה. אומנם בבית יש אווירה אינטימית ונעימה אך בדרך כלל ברית בבית גם דורשת הכנות ולא מעט התארגנות. לכן ברור מדוע אתם מעדיפים לעשות את האירוע הקרוב דווקא בחוץ ולכן אפשר להבין מדוע אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים בשרון. יש כמובן לא מעט אפשרויות שעומדות על הפרק, והמון מסעדות בהרצליה, בתל אביב ועוד אך אם אתם מחפשים את הטוב ביותר, אנחנו בביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה עבורכם.

מה מחכה לכם במקום הקסום שלנו?

ראשית, המקום שלנו קסום ומיוחד בגלל הנופים הנשקפים ממנו, כי למעשה אנחנו נמצאים ממש על קו המים במתחם ארנה היוקרתי והיפה של הרצליה. שנית, בין אם בחרו לעשות את הברית אחר הצהריים ובין אם אתם רוצים שהאירוע יתקיים בערב, אצלנו מחכה לכם גם צוות מקצועי של מלצרים מיומנים. השף שלנו מכין את כל המנות לנגד עיני האורחים ישירות מהמטבח הפתוח שלו, מה שאומר שגם מהבחינה הזאת החוויה שמחכה לכם אצלנו תהיה ייחודית ושונה. נוכל להציע לכם תפריטים מגוונים ביותר ואין ספק שהאוכל אצלנו הוא אחד מהדברים שלא תוכלו לשכוח כל כך מהר, אז למה אתם מחכים?

עיצוב שמוסיף לאווירה

מעבר לכך שהנוף אצלנו יפה, שונה לעומת מקומות אחרים שבהם תוכלו לעשות אירועים קטנים בשרון ולרוב אי אפשר להתעלם ממנו, אצלנו גם העיצוב בתוך המסעדה יפה. כל הפרטים הללו תורמים לחוויה הכללית וזה מה שהופך את המקום שלנו למקום שאי אפשר להתעלם ממנו. אז אם אתם מחפשים מקום לחתונות קטנות ומיוחדות או לכל אירוע אחר, צרו עימנו קשר עוד היום לקבלת הצעות מחיר מיוחדות ומשתלמות במיוחד, כי למה לכם לדחות את הכול לרגע האחרון?

Comments are closed.

דילוג לתוכן