Facebook
instagram
giftcard

מסעדות בשר טובות

לחוויה בשרית נהדרת: 072-393-9464

התרבות הקולינרית של הישראלים כוללת בעיקר אכילת בשר. מרבית הישראלים מחפשים את הבשר האיכותי ואוהבים לקחת מנת סטייק טובה על פני כל מנה אחרת. יש כיום הרבה מסעדות בשר טובות בכל רחבי הארץ, אך כאשר מחפשים מסעדה בשרית ברמה גבוהה, אפשר למצוא אותה בהרצליה. מסעדת ביסטרו 56 ממוקמת מחוץ למרינה בהרצליה, כך שהאווירה הקסומה של הים נכנסת פנימה אל תוך המבנה ומעניקה לסועדים משהו שאי אפשר לקבל באף מקום אחר. האוכל הוא מאוד מגוון, עם מגוון עצום של בשרים, ויש דגש גדול מאוד מכיוון המארחים על יחס אישי וחם לכל לקוח. הבשר הוא כמובן מרכז המסעדה, וצוות המטבח עושה הכל כדי לשדרג את עצמו כל הזמן, כדי להעניק חוויה קרניבורית מושלמת.

מסעדה משפחתית

מסעדה משפחתית

מסעדות בשר טובות שאתם חייבים לנסות

לאכול בשר זה מסוג אותם הדברים שמי שאוהב אותם, לא באמת יוכל לוותר עליהם. זה נכון שיש הרבה מאוד אנשים צמחוניים בשנים האחרונות אך לבשר יש את מקומו ולכן ברור מדוע גם אתם, כמו אחרים, חולמים על מנת בשר טעימה לפעמים. מצד שני, להתחיל לקנות בשר הביתה ולהכין אותו לבד זה לא תמיד קל ונוח, אז למה שלא תחפשו לכם מסעדות בשר טובות שתוכלו להתפנק בהן לפעמים?

תנו לנו להעניק לכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת

כשמדברים על מסעדות בשר טובות בארץ לא תמיד מדברים על מסעדות כשרות, ואם חשוב לכם הנתון הזה, בוודאי תשמחו לדעת שאצלנו בביסטרו 56 הכול כשר, טרי וטעים. שנית, אצלנו בביסטרו 56- מסעדה כשרה מומלצת, מחכה לכם גם גיוון שאי אפשר להתעלם ממנו, מה שאומר שתוכלו ליהנות אצלנו מאוכל נהדר בכל שעות היום ועם כל אדם שאיתו תגיעו לסעוד אצלנו. ניתן להוסיף לחוויה הבשרית גם לא מעט מנות ראשונות ואפילו מנות צמחוניות למיניהן, כך שאין ספק שבכל פעם כשתחזרו אלינו תמצאו משהו חדש וטעים שאתם חייבים לנסות.

החוויה אצלנו היא לא רק קולינרית

חשבתם לרגע שאנחנו אחת מאותן מסעדות בשר טובות שמציעות רק בשר? או רק יין איכותי שמוגש לצד הבשר? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם גם חוויה נעימה מבחינות אחרות. העניין הוא שהמקום שלנו נמצא באחד האזורים הכי יפים שיש בארץ: במתחם ארנה היוקרתי של הרצליה. זה אומר שהנוף שלנו הוא נופו של הים התיכון, עם כל היאכטות הכי מיוחדות שעוגנות במרינה של הרצליה, כך שלא תוכלו להתעלם מכל היופי הזה בזמן ההנאה מהמנה הבשרית שתזמינו אצלנו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן