Facebook
instagram
giftcard

חתונה בתל אביב

לחתונה מיוחדת: 072-393-9464

חתונות קטנות ואינטימיות הפכו למנת חלקם של הרבה מאוד אנשים מכל מיני סיבות. הרבה אנשים סולדים ממסיבות המוניות ויקרות, ולכן בוחרים באלטרנטיבה, שהיא עדיפה מבחינת אינטימיות, קרבה אווירה וגם קולינריה. המטרה היא קודם כל למצוא את המקום המתאים לערוך בו את האירוע, כאשר מסעדת ביסטרו 56 היא זו שיכולה לתת את המענה הטוב ביותר, בעקבות האיכות והמיקום שלה. מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדת שף הרצליינית ששוכנת לצד המרינה המפורסמת בעיר. האוכל במקום הוא טרנדי, השירות ברמה גבוהה, ובאופן כללי, מאוד נעים לשהות בתוך ומחוץ למסעדה. מדובר במסעדה שהיא יוצאת דופן וכזו שפשוט אי אפשר לשחזר את האווירה בה במקומות אחרים.

בשעה טובה החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון לכם להתחתן? רוצים לעשות אירוע חלומי שיוכל לשמח אתכם ואת קרובי משפחה שלכם? אם כך, ברור מדוע השאלה איך מפיקים חתונה בתל אביב מטרידה אתכם. סביר להניח שעד עכשיו מעולם לא יצא לכם להפיק אירועים ולכן טבעי שתרצו לדעת מאיפה בכלל מתחילים. הניסיון שלנו מוכיח שבין אם מדובר על חתונה בתל אביב ובין אם מדובר על כל אירוע אחר, כדאי יהיה לבחור תחילה את המקום לחגיגה. אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם הטוב ביותר כי המקום שלנו מעוצב, אלגנטי ומגיש אוכל נהדר, אז למה שלא תבואו להתרשם מאיתנו כבר עכשיו?

אירועים במרכז

חתונה עם נוף רומנטי במיוחד

כמובן שחלק ממה שיוכל להשפיע על הצלחת החגיגה שלכם זו שאלת הנוף, כי איזה נוף יכול להיות רומנטי יותר עבור חתונה מאשר שקיעות הים התיכון? לכן גם במובן הזה אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה בלתי נשכחת ומוצלחת מאוד, שכן אצלנו הנוף מקסים. אם תבחרו להתחתן בשעות בין הערביים, אין ספק שהים התיכון, עם שקיעות מרהיבות, יוכלו להוות את הרקע הכי יפה שיש לחתונה שלכם, שכן המקום שלנו שוכן ממש קרוב לים. אנחנו נמצאים במתחם הארנה היוקרתי שבהרצליה וכבר כשתגיעו אלינו תראו שתתאהבו במיקום המושלם שלנו.

אוכל מצוין שיוסף לאירוע החתונה

הנופים חשובים, האווירה משמעותית אך בסופו של דבר, האוכל הוא גולת הכותרת בכל חתונה. לכן ביסטרו 56 זו בחירה אולטימטיבית לכל סוגי האירועים, שכן אצלנו האוכל כשר, טרי וטעים במיוחד. חתונה קטנה במסעדה תמיד מוצלחת יותר מבחינת האוכל. יש לנו גם תפריט מגוון עם אינספור סוגים של מנות, כך שכל אחד מהאורחים שלכם יימצא לא מעט דברים שהוא אוהב לאכול, אז למה לחשוב פעמיים?

Comments are closed.

דילוג לתוכן