Facebook
instagram
giftcard

ארוחת בוקר מומלצת בהרצליה

להזמנת מקומות חייגו: 072-393-9464

האפשרות הטובה ביותר

הרצליה מציעה הרבה מאוד אפשרויות קולינריות לציבור, ובמיוחד בתחום ארוחת הבוקר, שכן הרבה מאוד מסעדות נמצאות סביב המרינה וחופי הים. מבין כל האפשרויות, מסעדת ביסטרו 56 מציעה את הארוחה המגוונת והטעימה ביותר. בביסטרו תמצאו מאכלים מיוחדים מכל הסוגים, אשר יכולים לפנות לכל חובב אוכל. הלוקיישן המעניין של המסעדה, לצד היאכטות והמים, מעניק אווירה ייחודית ומעניינת, שמחמיאה לאוכל, שמוגש על ידי צוות מטבח מוכשר וחדשני.

מסעדה עם אווירה

מסעדה עם אווירה

ישראלים אוהבים לקבל ארוחת בוקר גדולה, עם הרבה מאוד סלטים וגבינות, ובביסטרו לקחו את האלמנט הזה צעד אחד קדימה, ומגישים מגוון עצום של מנות שמייצרות ארוחה גדולה ומשביעה, שמתאימה לכל בוקר.

רוצים להיפגש לבילוי כמו ארוחת בוקר מומלצת בהרצליה? או שאולי אתם מחפשים היום את המקום המושלם שאליו תוכלו לקחת את הלקוחות שלכם לארוחה עסקית? יש לכם בכלל ארוחה רומנטית או אירוע שהייתם רוצים לחגוג עם כל המשפחה? מה שמשותף לכל ההזדמנויות האלה זו העובדה שאנחנו תמיד מחפשים מסעדות טובות ולכן, אם גם אתם מכירים את החיפוש הזה, כדאי שתדעו: ביסטרו 56 מחכה לכם בכל הזדמנות. המסעדה שלנו קיימת במתחם ארנה כבר משנת 2004 ובכל שנה מחדש אנחנו מחדשים, מוסיפים והופכים את חווית הבילוי אצלנו לעוד יותר טובה, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם?

לאכול מול הנוף הכי יפה שיש

ארוחת בוקר מומלצת בהרצליה, כמו גם ארוחת ערב במסעדה רומנטית, הופכת להיות עוד יותר מפנקת כאשר אנחנו סועדים אותה אל מול הנוף הכי יפה שיש. זו עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 זה מקום שכדאי להגיע אליו, כי אתם יכולים להיות בטוחים שלא תישארו אדישים אל מול הנוף המקסים אצלנו. אם תגיעו לפנות ערב תוכלו ליהנות משקיעות הים התיכון המקסימום ואם תגיעו במהלך היום, הנוף יכלול את הים הכחול, את המרינה המקסימה ואת היאכטות. זה ברור שאתם באים, בראש ובראשונה לבילוי קולינרי, אך אם אפשר להוסיף לכך גם אווירה מיוחדת ויפה, מדוע לא?

שירות ואווירה

ביסטרו 56 מזמינה אתכם לחוויה שמתחילה באוכל הכשר והנפלא, עוברת דרך הנופים וכוללת גם שירות מעל ומעבר. כל המלצרים שלנו ואנשי המקצוע שתפגשו יעשו הכול כדי להנעים את זמנכם כי אצלנו השירות הוא לפני הכול. לכן, בפעם הבאה כשאתם מחפשים מקום טוב עבור ארוחת בוקר מומלצת בהרצליה או לארוחות אחרות, הזמינו אצלנו מקום ותראו שתצאו מרוצים.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן