Facebook
instagram
giftcard

מסעדה מיוחדת

לארוחה יוצאת דופן התקשרו: 072-393-9464

הרבה מאוד מסעדות הן די בנאליות, ולא נותנות ללקוח את הערך המוסף שהוא מחפש כשהוא יוצא לאכול בחוץ. האוכל הוא לרוב בינוני, ולמרות הצמיחה הקולינרית בישראל, מעטות הן המסעדות שיכולות לספק חוויה יוצאת דופן. מסעדה מיוחדת היא כזו שנותנת מענה לכל החושים. לא מדובר רק באוכל, שצריך כמובן להיות איכותי, אלא גם באירוח ובאווירה הכללית במקום. מסעדת ביסטרו 56 היא ההגדרה של מסעדה מיוחדת ויוצאת דופן.

מסעדה משפחתית

מדובר במסעדת שף שמגישה אוכל מגוון, האירוח הוא ברמה גבוהה ומעל לכל, היא יושבת במיקום שקשה מאוד להעתיק – לצד המרינה המפורסמת של הרצליה. כאשר בוחרים לוקיישן ליציאה, צריך לדעת כי הביסטרו היא הפנינה של המרינה.

מסעדה מיוחדת עם אווירה בלתי נשכחת

מחפשים מידי פעם מקומות טובים לאכול בהם עם המשפחה? נמאס לכם מכל אותן המסעדות שמציעות תמיד את אותו אירוח בדיוק ואתם רוצים למצוא מסעדה מיוחדת שתציע לכם משהו קצת מעבר? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם, כי מי לא זקוק לשינוי מידי פעם? לכן, אם גם אתם מחפשים מסעדה מיוחדת שמציעה אוכל טוב, כשר ונופים עוצרי נשימה, לנו יש בדיוק את מה שאתם חולמים עליו! המסעדה שלנו, "ביסטרו 56" מסעדת גורמה כשרה, אשר שוכנת בלב מתחם ארנה שבהרצליה וזה אומר שכבר כאשר תתקרבו לאזור שלנו תיהנו מהנוף המקסים והמיוחד שלנו. בנוסף, אצלנו יש חלונות גדולים שמהם ניתן לראות את הים התיכון ואת היאכטות היפות של המרינה, מה שמהווה הצגה של ממש!

אוכל כשר ואיכותי

אם גם עבורכם הנושא של הכשרות, כאשר אתם יוצאים לאכול בחוץ, חשוב, הרי שאין ספק שגם במובן הזה אנחנו הבחירה הנכונה לכם. כל המנות שלנו כשרות, כך שבין אם תבחרו דגים, בשרים או מנות צמחוניות, תוכלו להסיר דאגה מלבכם ולדעת שאתם אוכלים אוכל כשר, טרי וטעים. השף שלנו עובד עם הצוות שלו ישירות מהמטבח הפתוח וזה אומר שתוכלו אפילו להתרשם מכל תהליך ההכנה של המנות.

שירות מעל ומעבר

עדיין חסרות לכם סיבות להזמין אצלנו מקום? עוד לא שכנענו אתכם שאנחנו מסעדה מיוחדת שתעניק לכם חוויה שלא תשכחו? אם כך, כשתגיעו אלינו אתם תראו שגם השירות שלנו הוא מעל ומעבר. כל אנשי הצוות שעובדים אצלנו עברו הכנה והכשרה מתאימה, מה שאומר שהשירות אצלנו הוא חוויה בפני עצמו. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר כי כשאתם משלמים מגיע לכם לקבל תמורה מלאה, טעימה וכמה שיותר נעימה.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן