Facebook
instagram
giftcard

מסעדה טובה

לערב יוקרתי חייגו: 072-393-9464

טוב מכל הבחינות

החיפוש אחר מסעדה טובה יכול להיות מתסכל, כי לכל אחד יש טעם שונה. נדיר למצוא מסעדה שפוגעת לטעמם של הרבה מאוד אכלנים מכל מיני סוגים, אך זה בדיוק מה שעושה מסעדת ביסטרו 56. בביסטרו ניתן למצוא מזון מגוון, כזה שגם חובבי הבשר יוכלו ליהנות ממנו, לצד חובבי הדגים. בביסטרו מוגשות גם מנות איטלקיות לאנשים שמעדיפים לקבל טעימה מרומא או מילאנו, וכל זאת קורה בלוקיישן מופלא.

המסעדה יושבת במרינה הקסומה של הרצליה, לא רחוק מהיאכטות והמים, ומצליחה להשתמש במיקום שלה כדי למקסם את אווירת החופש והרוגע. האוכל מחמיא בצורה מושלמת לאלכוהול ולמוזיקה, וכך מתקבל ערב שהוא לא פחות מבלתי נשכח.

מסעדה טובה לבילוי משפחתי מיוחד

אתם לא זוכרים מתי פרגנתם לעצמכם ולבני המשפחה שלכם בפעם האחרונה בילוי מיוחד בחוץ? מסעדה טובה שכוללת אינספור סוגים של מנות מיוחדות ושירות מקצועי? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם זקוקים לבילוי כזה, כי כל אחד מאיתנו צריך להרגיש מידי פעם שהוא מתפנק ולא עובד כל כך קשה בחיי היומיום. לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אצלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה לכל החושים. המסעדה שלנו וותיקה, מקצועית וכל המנות אצלנו כשרות, כך שתוכלו לאכול בנחת ולדעת שכל מה שתזמינו יהיה טעים ומיוחד במינו.

מה אפשר לאכול אצלנו?

לא תמיד כאשר מדברים על מסעדה טובה מדברים על מקום שמציע מגוון רחב של מנות, מה שגורם לא פעם לכך שהילדים לא תמיד יצאו מרוצים. לכן, אם חשוב לכם לבחור מסעדה טובה שחלק מהעניין בה זה הגיוון, הרי שאנחנו בביסטרו 56 מסעדה במרינה הרצליה נתאים לכם גם במובן הזה. אנחנו מציעים לכם דגים, מנות בשריות איכותיות, מנות צמחוניות טעימות ואינספור מנות פתיחה מיוחדת. יש כמובן גם מנות ילדים וקינוחים מיוחדים, כך שאין ספק שהחוויה הקולינרית שלכם אצלנו תהיה בילוי בלתי נשכח ומהנה במיוחד.

מוסיפים גם נוף לכל החוויה

זה נכון שכשיוצאים למסעדה האוכל הוא העיקר והוא זה שנמצא במרכז העניינים, אבל אם אפשר גם ליהנות מנופים מיוחדים, אז למה לוותר על כך? זו עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם להזמין אצלנו שולחן לכל המשפחה, כי הנופים אצלנו מדברים בעד עצמם. המסעדה שלנו שוכנת על קו המים במתחם ארנה הקסום, מה שאומר שכל ארוחה שלכם תהיו מלווה על ידי השקיעות היפות של הים התיכון והיאכטות במרינה של הרצליה.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן