Facebook
instagram
giftcard

מסעדה טובה בהרצליה

לארוחה לכל המשפחה התקשרו: 072-393-9464

הרצליה היא עיר שמעניקה לא מעט לתושבים שלה, וזה כולל תנאי מחייה, שירותים לתושב, בידור, תרבות ועוד. לא בכדי מדובר בעיר מבוקשת, בה יש מספר מוקדים. אחד המוקדים החשובים ביותר זוהי המרינה, שמושכת אליה המוני מבקרים בכל סוף שבוע. מרבית האנשים הללו מחפשים לאכול טוב, ובהרצליה יש אכן מספר רב של מסעדות טובות. עם זאת, כאשר מחפשים אחר מסעדה טובה בהרצליה אשר תתן את החוויה הטובה ביותר, מגיעים לביסטרו 56.

מסעדת ביסטרו 56 יושבת על גדות המרינה, ומעבר לאווירה המושלמת במקום, יש בונוס בדמות שירות מדהים וכמובן אוכל גורמה שנעשה על ידי שפים מוכשרים. מבשרים ועד אוכל איטלקי וקינוחים, המסעדה מספקת מענה כולל, ועוד בתוך גבולות הכשרות.

מסעדה טובה בהרצליה שתמיד תרצו לחזור אליה

כולנו מחפשים מידי פעם מסעדות טובות שנוכל לבלות בהן עם המשפחה, אך הבעיה היא שלא כל המסעדות באמת מספיק טובות. יש מסעדות שבהן אנחנו לא מקבלים אוכל מספיק טרי וטעים ויש מקומות שבהם השירות לא מספיק מקצועי. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם מוצאים את עצמכם מחפשים לפעמים מסעדה טובה בהרצליה? אם כך, כדאי שתדעו שאפשר להבין אתכם ואתם לא לבד. לכן, בין אם אתם אוהבים בשרים, דגים או שאתם רוצים בכלל מנה צמחונית טעימה, אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו, כי אצלנו בביסטרו 56 הרצליה מחכה לכם הטוב ביותר שיש!

מסעדה עם נוף – הצגה!

מעבר לכך שכל המנות אצלנו כשרות ונעשות תוך שימוש בחומרי הגלם הכי טובים שיש, אנחנו בביסטרו 56 מציעים לכם גם נוף שמדבר בעד עצמו ומשמש כרקע נפלא לכל בילוי שלכם. לכן, בין אם אתם מגיעים לעוד ארוחה רגילה או ארוחת ערב רומנטית על חוף הים  ובין אם אתם מגיעים עם רצון לחגוג יום נישואים או אירועים אחרים, הרי שאצלנו מחכה לכם הטוב ביותר. כיוון שהמסעדה שלנו שוכנת לה במתחם ארנה המקסים, אתם יכולים להיות בטוחים שתיהנו מנופו הקסום של הים התיכון עם השקיעות הכי יפות שיש. לכן, בפעם הבאה כשאתם רוצים לבלות וליהנות ביחד, כדאי שתזמינו אצלנו מקומות.

שף מקצועי שעובד ממטבח פתוח ומהודר

אם אתם אוהבים את כל מה שקשור לקולינריה ורוצים גם ללמוד דבר או שניים על הכנת המנות המוגשות אצלנו, הרי שגם במובן הזה ביסטרו 56 זו בחירה נפלאה. המטבח שלנו פתוח לעיני כל, מה שאומר שתוכלו לראות את השף, עם הצוות המקצועי שלו, מכין את כל המנות הכי טעימות שיש וכך תוכלו ללמוד דבר או שניים על המאכלים שיוגשו לכם ועל אופן הכנתם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן