Facebook
instagram
giftcard

בת מצווה אחרת

לבת מצווה משגעת: 072-393-9464

ההגעה לגיל 13 היא מיוחדת מאוד עבור כל ילד, וגם עבור המשפחה שלו. מדובר בסמל של מעבר בין ילדות לבגרות ביהדות והרבה משפחות רוצות לציין את המאורע עם אירוע מרשים למשפחה ולחברים. משפחות רבות הולכות על אירועים מסורתיים באולמות בנאליים, אך כיום, הרבה אנשים רוצים לחדש, להתרענן והולכים על בר מצווה אחרת במסעדה או באולם מותאם. אירוע שכזה מצריך אוכל מצוין, עיצוב, אירוח וכמובן אווירה נהדרת. גם כאשר רוצים לקיים בת מצווה אחרת או כל סוג של אירוע יוקרתי, מסעדת ביסטרו 56 נותנת את הפתרון האידיאלי.

מסעדה משפחתית

מסעדה משפחתית

המסעדה נמצאת לצידה של המרינה בהרצליה, וכך אפשר ליהנות מאווירה יוצאת דופן שנוצרת מהקרבה למים. המקום מגיש אוכל גורמה ויודע לארח כמות של כמה עשרות אנשים בנוחות מקסימלית.

רוצים לעשות לבת שלכם בת מצווה אחרת? חשוב לכם שהאורחים ייהנו ושזו תהיה חגיגה נפלאה? אם כך, הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם הוא לא לחכות עם הפקת האירוע לרגע האחרון. יש הרבה מאוד פרטים שצריך לחשוב עליהם, כמו לדוגמא: את מי רוצים להזמין? איזה אוכל רוצים להגיש? והכי חשוב – איפה רוצים לקיים את החגיגה. להפיק בת מצווה אחרת זה אומר לחשוב על כל הפרטים הכי גדולים וקטנים ולכן עדיף שתתחילו להתמודד עם המשימה הזאת עוד היום.
הצעת נישואין היא רגע מיוחד ומרגש, שבו אתם מביעים את אהבתכם הנצחית לבת הזוג שלכם. רגע שייחרט בזיכרונכם לנצח, ולכן חשוב לעשות אותו בצורה מיוחדת ומרגשת.
מסעדה משפחתית היא מקום מושלם להצעת נישואין רומנטית. האווירה האינטימית, האוכל המשובח והנוף המרהיב יהפכו את הרגע הזה לחלומי.

מסעדה לאירועים

המסעדה הנכונה לאירוע

אם אתם רוצים לעשות בת מצווה במסעדה כדאי שתדעו שאתם צודקים, כי זה לא במקרה שכל כך הרבה אנשים שאתם מכירים כבר בחרו באופציה הזאת. כאשר עושים אירועים כמו בת מצווה במסעדה אפשר ליהנות מאווירה טובה, אוכל נהדר וגם שירות ברמה גבוהה. לכן, אם אתם יכולים לבחון כבר עכשיו כמה מסעדות שיכולות לבוא בחשבון, למה לדחות את העניין? מסעדה טובה שכדאי לכם להכיר ושמתאימה לאירועים מהסוג הזה היא המסעדה שלנו – ביסטרו 56. אנחנו מזמינים אתכם להגיע, להתרשם ולראות שהמקום שלנו הוא בדיוק מה שאתם צריכים כדי להפיק בת מצווה אחרת. מסעדת ביסטרו 56 היא מקום לבת מצווה בשרון ולכל אירוע אחר שרק תחשבו עליו.

אוכל מגוון עם נופים נפלאים ברקע

מסעדת ביסטרו היא מסעדה שקיימת כבר משנת 2004, מה שאומר שכבר הרבה מאוד אירועים נחגגו בשנים האחרונות במתחם שלנו. תוכלו למצוא אצלנו חבילת בת מצווה במחיר משתלם במיוחד. אנחנו נמצאים על קו המים באזור ארנה שבהרצליה, כך שאם יש משהו בטוח, זה שהנוף שילווה את בת מצווה יהיה נופו הקסום של הים התיכון. לכל היופי הזה צריך גם להוסיף את האוכל הנהדר שמחכה לכם אצלנו, שכן המטבח שלנו הוא מטבח שף כשר עם מגוון אדיר של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים.

Comments are closed.

דילוג לתוכן