Facebook
instagram
giftcard

בריתה שישי בצהריים

לבריתה מרעננת: 072-393-9464

מסיבות בריתה הן מסיבות משמחות מאוד, ושונות מאוד מברית של בן. בברית יש את החשש של טקס הבריתה עצמו ובבריתה פשוט אפשר ליהנות ולהציג את הילדה למשפחה ולחברים.  כאשר מתכננים בריתה שישי בצהריים הוא בהחלט זמן טוב, כי מדובר בשעה רגועה ונעימה, המתאימה לסוג כזה של אירוע. חשוב גם לחפש מקומות לאירועים קטנים שיודעים לעשות את ההבדל, בדיוק כמו מסעדת ביסטרו 56, שמציעה לסועדים שלה חוויה ייחודית ויוצאת דופן, הן מבחינת הקולינריה החדשנית, והן מבחינת האווירה. המסעדה יכולה להתאים את עצמם לכל סוג של אירוע, בזכות האוכל הנפלא שלה, העיצוב המרשים והקרבה שלה למרינה, שמעניקה תפאורה מיוחדת במינה, שמגבירה את הרושם מהאירוע.

מסעדה עם אווירה

בריתה שישי בצהריים

החלטתם לעשות לבת שלכם חגיגה ואתם רוצים להפיק בריתה שישי בצהריים? יש לכם אומנם לא הרבה מאוד אורחים אבל בפירוש לא מתחשק לכם להזמין את כולם אליכם הביתה? אם כך, אין ספק שאפשר להבין אתכם. להזמין אנשים הביתה זה תמיד אומר שיהיה עלינו לנקות ולסדר לפני האירוע ולא לכל אחד מאיתנו זה מתאים. לכן אנחנו שמחים להציע לכם את האפשרות של בריתה שישי בצהריים במסעדה, ואם כבר מסעדה, מדוע שלא תבחרו את המקום הכי טעים ויפה שיש?

מקום אלגנטי לאירועים

כאשר מדברים על מסעדה שיכולה להתאים לבריתה מדברים על ביסטרו 56, כי איזה עוד מקום יכול להעניק לכם את השילוב בין איכות, יופי ומנות טעימות? ראשית, בוודאי תשמחו לדעת שאצלנו בביסטרו 56 הכול כשר ושנית, המנות אצלנו יוצאות נפלאות כי השף מכין אותן תוך שימוש בפרודוקטים הכי טובים וטריים שיש. בנוסף לכך, אצלנו אפשר גם ליהנות מגיוון רחב כי יש אפשרות להזמין מנות בשרים, מנות עם דגים ואפילו מנות צמחוניות למי שמעוניין. אם כל זה לא מספיק, יש אצלנו גם אלכוהול מגוון ואיכותי ביותר כך שאין ספק שהבריתה הקרובה שאתם עושים לבת שלכם תהיה מיוחדת במינה ובלתי נשכחת. אז אם אתם מחפשים מסעדות מיוחדות לערוך בהן את האירוע שלכם, ביסטרו 56 זה המקום.

נוף שמוסיף לחגיגה המיוחדת

חשוב לכם שהבריתה תהיה אחרת ושונה מכל החגיגות שבהן יצא לכם להיות בשנים האחרונות? אם כך, זו עוד סיבה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה שלכם. המסעדה שלנו נמצאת ממש על קו המים במתחם של ארנה בהרצליה, מה שאומר שהנוף שמלווה כל אירוע אצלנו הוא נוף עוצר נשימה. אצלנו אפשר ליהנות מהים התיכון ומהמרינה המיוחדת של הרצליה, כך שאין ספק שזו עוד דרך מיוחדת להרשים את האורחים שמגיעים לשמוח בשמחתכם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן