Facebook
instagram
giftcard

אירוע בר מצווה קטן

אירוע בר מצווה קטן

הבן שלכם מגיע, בשעה טובה, למצוות? רוצים לעשות לו אירוע בר מצווה קטן ולא יודעים מאיפה להתחיל את הפקת החגיגה? אם כך, אנחנו מציעים לכם לחשוב תחילה על המקום שבו תתקיים החגיגה. האם אתם רוצים שהאירוע יתקיים בבית הפרטי שלכם כי יש מעט אורחים? ברוב המקרים התשובה לכך תהיה שלילית. לכן במקום זה אנחנו מציעים לכם לחשוב על אירוע בר מצווה קטן במסעדה, כי יש היום מסעדות מאוד מכובדות, מעוצבות וכאלה שמגישות אוכל נהדר, אז למה לא?

המסעדה הנכונה לאירוע שלכם

הדילמה האמיתית היא לא האם כדאי לעשות את האירוע במסעדה או במקום אחר, אלא איך לבחור את המסעדה הנכונה. ברוב המקרים הרצון יהיה להגיש אוכל כשר, טעים, מיוחד וכמה שיותר מגוון. עם זאת, אם אתם יכולים להוסיף לכל החגיגה הזאת גם נוף מיוחד ושירות מעל ומעבר, למה שתתפשרו על פחות מזה? לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם השילוב בין כל הפרמטרים הללו. השף המקצועי שלנו מכין מנות כשרות מיוחדות והמקום עצמו כולל נוף עוצר נשימה. אנחנו נמצאים ממש על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה, כך שלא משנה אם תעשו את בר המצווה בצהריים או לפנות ערב – כי בכל מקרה הנוף יוסיף לבילוי כולו. ביסטרו 56 היא מסעדת בשר הרצליה הכי טובה לאירועים משפחתיים.

שירות נעים ואדיב לכל אורך הדרך

חסרות לכם סיבות לבחור דווקא בביסטרו 56 עבור החגיגה הקרובה שלכם? אם כך, כדאי שתדעו שאנחנו מציעים את הטוב ביותר גם מבחינת השירות. כל האנשים שמועסקים אצלנו הם לפני הכול אנשי שירות כך שברור להם שעליהם להעניק יחס מקצועי ואדיב לכל האורחים שלכם. פנו אלינו עוד היום ושריינו את התאריך לבר המצווה ותראו שלא תצטערו על כך בעתיד!

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן