Facebook
instagram
giftcard

חתונות קטנות במרכז

כל מי שחושב להתחתן חושב, בדרך כלל, איך הוא יוכל לעשות את האירוע? האם אנחנו רוצים לעשות חתונה גדולה והמונית? או שאולי דווקא האופציה של חתונות קטנות במרכז קורצת לנו יותר? אם גם אתם עומדים להתחתן בקרוב בהחלט אפשר להבין מדוע אתם מתלבטים לגבי הפקת האירוע וכדאי שתדעו: אין תשובה אחת נכונה. מה שחשוב באמת זה להקשיב למה שאתם הייתם רוצים ולתכנן את האירוע שיהיה הכי מוצלח עבורכם. אם אתם חולמים על חתונה קטנה, יפה וכמה שיותר אלגנטית, אנחנו בביסטרו 56 מזמינים אתכם לראות את המקום שלנו, להתרשם ולהתאהב.

תנו לנוף לדבר בעד עצמו

חתונה זה אירוע מאוד רומנטי לכל הדעות, וזה נכון בין אם מדברים על חתונות קטנות במרכז ובין אם מדברים על חתונות גדולות יותר. ישנם אנשים שרוצים לעושת חתונה קטנה וזולה אבל שתראה יוקרתית. לכן ביסטרו 56 זו בחירה טבעית ונכונה, כי אצלנו חלק מהעניין הזה הנוף המיוחד. אנחנו נמצאים על קו המים בלב מתחם ארנה שבהרצליה, כך שהים התיכון, השקיעות ואפילו היאכטות הכי יוקרתיות שעוגנות במרינה – יהיו כולם חלק מהנוף ומהאווירה ביום החתונה שלכם. לכן אין לנו ספק שגם אתם, כמו כל הלקוחות האחרים שלנו, כשתגיעו לראות את המקום, תתרשמו ממנו מאוד, אז למה שלא תבואו כבר עכשיו?

האוכל שילווה את האירוע

בין אם אתם חושבים על חתונה, בר מצווה, ברית או כל מיני אירועים אחרים – האוכל הוא חלק מהעניין. האורחים שלכם מצפים שיוגש להם אוכל טוב וזו עוד סיבה שבגללה ביסטרו 56 זו בחירה טובה מאוד. ישנן כמה מסעדות שוות בהרצליה וביסטרו 56 היא אחת מהן. השף המקצועי שלנו מנהל מטבח שיוצאות ממנו מנות טעימות, מקוריות וכשרות, כך שאין ספק שהאורחים שלכם יאכלו בהנאה. כמו כן, גם המנות האחרונות אצלנו הן חגיגה בפני עצמה כך שלא תצטערו אם תבחרו להתחתן אצלנו.

Comments are closed.

דילוג לתוכן