Facebook
instagram
giftcard

חתונה קטנה עד 150 איש

החלטתם שאתם רוצים להתחתן אבל בניגוד לזוגות אחרים אתם חולמים על חתונה קטנה ואינטימית? אם כך, כדאי שתדעו שיש מה לעשות בנידון. אם גם אתם רוצים להפיק חתונה קטנה עד 150 איש, הדבר הכי חשוב הוא לבחור את המקום המושלם לכך ואין ספק שלנו במסעדת ביסטרו 56 יש את הפתרון הטוב ביותר עבורכם. המקום שלנו מושקע, מעוצב ויוקרתי ביותר, אז למה שתבזבזו זמן יקר ושתלכו בכלל לראות מקומות אחרים?

ארנה הרצליה מסעדות

הנוף מדבר בעד עצמו

אם עדיין יש לכם דילמה בין ביסטרו 56 ובין מקומות אחרים שיוכלו להתאים לאירוע כמו חתונה קטנה עד 150 איש או אפילו אירועים עד 100 איש ויותר, כדאי שתדעו שאצלנו יש עוד משהו מיוחד – הנוף הקסום שלנו. מכל החלונות תוכלו לראות את הים התיכון, כך שאם תבחרו להתחתן בשעות השקיעה, זה יהיה הרקע לחתונה המקסימה שלכם. קחו בחשבון שאצלנו יש גם נופים של יאכטות מפוארות שעוגנות במרינה של הרצליה, כך שאין ספק שכל האלמנטים הללו יהפכו את החתונה שלכם אצלנו למרגשת פי כמה. אנשי הצוות שלנו שיקבלו את פניכם הם אנשים מקצועיים עם תודעת שירות גבוהה ביותר כך שאין ספק שגם במובן הזה תרגישו שאנחנו זו הבחירה הטובה ביותר לחתונה שלכם.

אפשר להתחתן מחירים נוחים

חשבתם שלהתחתן זה אומר להיכנס לחובות? הייתם בטוחים שתמיד אירועים כאלה עולים הון עתק? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. אצלנו תוכלו ליהנות ממחירים טובים כך שבין אם אתם עושים חתונה עם עד 150 איש ובין אם החתונה שלכם קטנה יותר, לא תשלמו מחירים גבוהים מידי. פנו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם הצעת מחיר טובה ולבנות ביחד איתכם את התפריט המושלם לאירוע החגיגי.

Comments are closed.

דילוג לתוכן