Facebook
instagram
giftcard

חתונה קטנה עד 100 איש

מצאתם אהבה ואתם רוצים לחגוג את האירוע הזה עם אנשים שאתם אוהבים? אם כך, אין ספק שהגיע הזמן שתתחילו לתכנן את החתונה שלכם. חתונה זו שמחה גדולה אך האמת היא שגם חתונות קטנות יכולות להיות נפלאות. לכן, אם אתם רוצים להפיק חתונה קטנה עד 100 איש, בהחלט אפשר להבין ללבכם. לא תמיד זו חובה לעשות אירועים ענקיים כדי להרגיש שמחים ויש לא מעט יתרונות לחתונות קטנות. מה שכן משותף לכל החתונות זה שתמיד צריך לבחור איפה לעשות אותם ולכן חשוב שתבחרו מקום מושלם לאירוע שלכם עוד היום.

מקום קטן לאירועים

מקום עם נוף לחתונה מהסרטים

רוצים לעשות חתונה קטנה עד 100 איש עם נוף עוצר נשימה? מחפשים מקומות לאירועים קטנים עד 100 איש כשר? חשוב לכם שהאורחים ירגישו שהשקעתם בכל הפרטים של האירוע? אם כך, ביסטרו 56 זו אפשרות טובה. אצלנו תמצאו לא רק אוכל נהדר ועיצוב מיוחד אלא גם נופים שמוסיפים לכל החגיגה. כיוון שהמסעדה שלנו נמצאת במתחם ארנה שבהרצליה, הים התיכון משתלב בצורה נפלאה בכל אירוע שתרצו לחגוג אצלנו. בחתונה שלכם הים יהיה חלק מהחגיגה כי ניתן לראות אותו מהחלונות הגדולים שבמסעדה שלנו, אז למה אתם מחכים? אם עוד לא הייתם אצלנו הגיע הזמן שתגיעו, תראו ותתרשמו במו עיניכם שחתונה מושלמת עושים רק בביסטרו 56.

חוויה קולינרית לאורחים

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם להתחתן אצלנו, זו העובדה שאצלנו האוכל נהדר. אתם תראו שהאורחים שלכם לא יפסיקו לדבר על האוכל וליהנות ממנו, אז למה לחשוב פעמיים? יש אצלנו מנות צמחוניות, בשריות ואפילו מנות עם דגים כך שאין ספק שכל האורחים ימצאו דברים טעימים לאכול בחתונה המרגשת שלכם. יש כמובן גם קינוחים נהדרים שיחתמו את האירוע עם טעם של עוד ותמיד יהיה לכם נעים להיזכר בחגיגת החתונה שלכם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן