Facebook
instagram
giftcard

הצעת נישואין בביסטרו 56

במקום אסטרטגי על המרינה בהרצליה, ממש בתוך מתחם קניון ארנה מצוי אולם מסעדה ייחודי. כבית לאירועים, מאפשר ביסטרו 56 לערוך הפקות קטנות ובינוניות, מול נוף קסום וייחודי. אז איך זה מתבצע?

משנים את העתיד בקפידה

הפקת הצעת נישואין מצריכה תכנון והפקה מבלי לעורר חדש. האירוע כולו נשמר כהפתעה מוחלטת ולכן מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מובילים. על מנת להביא בסופו של עניין לכדי מחווה רומנטית, נייצר חוויה מיוחדת שתצליח לרגש את כל הנוכחים.

הרפתקה שכולה אהבה

הצעת נישואין בביסטרו 56 עובדת מסביב לשעון, בכדי לייצר פתרון עבור מי שמעוניין לבקש את ידה בדרך מקורית. אז מה הרעיון המקורי שלכם? במהלך חתונה או אירוע משפחתי של אחד מקרוביכם? תנו לנו לייעץ עבורכם לבחור את הטוב ביותר.

היכנסו להרפתקה שכולה אהבה וצבעים רומנטיים ייחודיים, המבטיחים לכם הרבה מאוד עניין בדרך לשליפת הטבעת. במהלך הערב במקום במיוחד, תקבל את הבמה להבטיח עתיד זוגי נוסף ולהתחיל לתכנן את האירוע הגדול לאחר קבלת תשובה חיובית.

צוות מיומן ושירות מוביל

את הפתרון להפקה רומנטית שתכלול שטיח אדום, זיקוקים ובלונים, נארגן בשיתוף פעולה. את הפניות, סגירת תאריכים ופרטים נוספים ניתן יהיה לקבל גם בשעות שאינן שגרתיות. שירות וליווי יתקיים לאורך כל הדרך ואף לאחר מכן. אל מול המרינה היפיפייה ניתן יהיה להגשים את כל השאיפות, וליהנות מאווירה רומנטית שכולה שמורה עבורכם.

Comments are closed.

דילוג לתוכן