Facebook
instagram
giftcard

אירוע ארוחת בוקר

לארוחת בוקר חד פעמית התקשרו: 072-393-9464

יש לא מעט טרנדים היום באולם האירועים, כאשר אנשים מנסים למצוא כל הזמן את הדבר הבא. אחד הטרנדים הבולטים הוא אירוע ארוחת בוקר למשפחות או עסקים. הטרנד כולל את הארוחה האהובה על הישראלים – ארוחת הבוקר, בשילוב אירוע יוקרתי. מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה ידועה בארוחות הבוקר המרהיבות שלה, ולכן, היא מהווה את המקום האידיאלי לקיום של אירוע שכזה. האירוע יכלול מנות מורכבות ומרהיבות של ארוחות בוקר עם טוויסטים מעניינים, ובעיקר שפע.

מסעדות לארוחת צהריים

הלוקיישן של המסעדה, לצידה של המרינה בהרצליה, הוא המקום המושלם לאכול בו ארוחת בוקר, ולכן, אין צורך בחיפוש ארוך מדי לפני שסוגרים את הפינה ועורכים את האירוע הטוב ביותר שאפשר לארגן בבוקר בארץ.

המשפט המפורסם אומר שארוחת הבוקר היא החשובה ביותר ביום. מעבר לכך, ארוחות בוקר איכותיות הפכו לטרנד בישראל ויש כיום לא מעט מסעדות ובתי קפה שמספקים ארוחה מפוארת שמושכת אנשים בכל שעות היממה. מעבר לארוחות קז'ואליות, יש אנשים שמחפשים לערוך אירוע ארוחת בוקר באופן פרטי או עסקי. המסעדה האידיאלית לכזה סוג של אירוע היא מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה.

חתונה בהרצליה

חתונה בהרצליה

המסעדה מתמחה בארוחות בוקר מגוונות ונותנת שירות ברמה גבוהה, אך מה שמייחד אותה הוא המיקום שלה, לצד המרינה בהרצליה, כך שניתן לאכול ארוחת בוקר ים תיכונית קסומה, באווירה שאי אפשר להשיג באף מקום אחר בארץ. בכזה סוג של לוקיישן, האירוע קופץ מדרגה אחת לפחות ברמתו עוד לפני שמגיע האוכל.

רוצים לעשות אירוע מיוחד ולהזמין את כל האורחים שלכם לא לארוחת צהריים או ערב אלא דווקא לארוחת בוקר? אם כך, כדאי שתדעו שזה רעיון נהדר. בשנים האחרונות הרבה אנשים בוחרים באופציה של אירוע ארוחת בוקר ולכן ברור מדוע כדאי גם לכם לחשבו על כך. יש היום בישראל הרבה מאוד מקומות שבהם מגישים ארוחות בוקר מפנקות במיוחד, אז למה שלא תנסו זאת גם אתם בפעם הבאה כשאתם רוצים לחגוג אירוע חשוב?

ארוחת בוקר מומלצת באזור הרצליה

ארוחת בוקר עם נוף מהמם

חשוב לכם, באירוע הקרוב, לא רק שהאוכל יהיה נהדר אלא שגם האווירה תהיה טובה? אם כך, כדאי שתדעו, כאשר אתם חושבים על אירוע ארוחת בוקר, שהמקום שלנו זו הבחירה הנכונה. את ביסטרו 56 הקמנו כבר לפני זמן רב ואצלנו יש חלונות ענקיים שמשקיפים אל הנוף הכי יפה שיש: נופו של הים התיכון. לכן, בין אם אתם בוחרים לעשות אירוע ארוחת בוקר ובין אם תרצו לעשות אצלנו אירוע בכל שעה אחרת של היום, אצלנו תיהנו מנופים נהדרים. נוף יפה תמיד מוסיף לחגיגה ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שכל האורחים שתזמינו לא יפסיקו להתלהב מהבחירה שלכם, אז למה אתם מחכים? בנוסף לכך, מסעדת ביסטרו 56 היא מסעדה אשר מגישה ארוחת בוקר מומלצת בהרצליה.

אירוע במחיר סביר

בין אם אתם חושבים על אירוע ארוחת בוקר ובין אם אתם חושבים על אירוע בכל שעה אחת ביום, ברור מדוע גם העלות זה משהו שמטריד אתכם. לכן אנחנו מציעים שתפנו אלינו כבר עכשיו כי אז תגלו שאצלנו אפשר לעשות אירועים במחירים נוחים. פנו אלינו, ספרו לנו כמה אנשים אתם רוצים להזמין ואנחנו כבר נדאג לתת לכם הצעת מחיר טובה. חבל לשלם יותר מידי אצל המתחרים שלנו כי אם אפשר לעשות אירועי ארוחת בוקר במחיר סביר, מדוע לשלם סכום מופקע?

Comments are closed.

דילוג לתוכן