Facebook
instagram
giftcard

אירועים בחוף הים

לאירוע על חוף הים: 072-393-9464

חוף הים הוא חלק מהמהות הישראלית. המים, החוף, הפעילויות, הארטיקים והביקיני הם משהו שכולנו מכירים מילדות, והוא חלק מנוף ילדותנו. בשנים האחרונות, הוא משמש הרבה יותר ממקום בילוי, כאשר יש הרבה אנשים שמחליטים לקיים אירועים בחוף הים כדי לקבל משהו ייחודי ויוצא דופן. אירועים על הים הם משהו שקשה מאוד לקיים מבחינה לוגיסטית, ולכן האלטרנטיבה, דוגמת אירוע במסעדה שהיא צמודה לים, נותנת את הפתרון המושלם. המסעדה המושלמת לאירועים ליד הים היא ביסטרו 56 שבהרצליה. המסעדה מצליחה להשתמש באווירה סביבה, שכוללת סירות ומים שקטים, כדי לייצר תפאורה מושלמת לאירוע נעים. האוכל הוא ברמה גבוהה, וכך גם השירות במקום.

מסעדה עם אווירה

מתכננים אירוע? חתונה קטנה? או אולי בר מצווה לילד הקטן שלכם? האמת היא שזה פחות משנה על איזה סוג של אירוע מדובר, כי מה שבטוח זה שהאופציה של אירועים בחוף הים בוודאי מעניינת אתכם. רוב האנשים רוצים לעשות בשנים האחרונות אירועים בחוף הים כי יש משהו רומנטי בים, יפה ומיוחד. עם זאת, יש לקחת בחשבון את העובדה שגם כאשר מדברים על אירוע שמתקיים בחוף הים הכול צריך להיות מסודר ומאורגן ולכן עדיף לבחור מסעדה שנמצאת על קו המים. אם אתם מחפשים מקום מתאים אנחנו בביסטרו 56 שמחים להציע את עצמנו, כי אם יש משהו בטוח – זה שהמקום שלנו מיוחד ומעוצב.

הנוף שלנו

אצלנו בביסטרו 56 תיהנו, לפני הכול, מנוף מיוחד במינו, שכן המקום שלנו נמצא בלב מתחם ארנה שבהרצליה. זה אומר שכחלק מהנוף אצלנו מחכה לכם הים התיכון, המרינה וכל היאכטות הכי יוקרתיות שעוגנות בה. בנוסף לכל אלה, כמובן שגם המלצרים שלנו אדיבים והשירות הניתן הוא מעל ומעבר, אז למה שלא תגיעו להתרשם בעצמכם מהמסעדה שלנו עוד היום? זה לא במקרה שכל מי שמגיע למקום שלנו מתאהב ברגע כך שאין לנו ספק שגם אתם תתלהבו מאוד מכל מה שמחכה לכם אצלנו. לא קל למצוא מסעדה כשרה טובה לאירוע שלכם, אנו מציעים לכם אחת כזו בחד עם נוף לים.

כמה יעלה לכם אירוע במסעדה שלנו?

חוששים שהפקת אירוע על חוף הים, במסעדה יוקרתית ועם נוף מיוחד, זו הוצאה כלכלית מאוד גדולה? אם כך, כדאי שתדעו שלא תמיד זה נכון. אצלנו בביסטרו 56 תקבלו בדרך כלל הצעות מחיר מאוד משתלמות, כך שאין סיבה לוותר על האירוע שרציתם להפיק רק בגלל המחיר.תוכלו להפיק אירועי בוטיק בשרון במחיר משתלם. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר עוד היום ונשמח לעמוד לרשותכם עם צוות מקצועי, אדיב ומיומן.

Comments are closed.

דילוג לתוכן