Facebook
instagram
giftcard

חתונות קטנות ומיוחדות

לחתונה בלתי נשכחת התקשרו: 072-393-9464

הקונספט של חתונות גדולות ומוגזמות מוכר לכל אחד מאיתנו. החתונות המסורתיות בישראל כוללות מאות מוזמנים שמגיעים לאולם אירועים גדול, לאירוע שכולל הרבה גימיקים ואלמנטים מוגזמים. עם זאת, יש הרבה זוגות בישראל שלא מתחברים לנושא, והיו רוצים לקיים חתונות קטנות ומיוחדות במקומות אינטימיים יותר. מסעדת ביסטרו 56 מעניקה לאנשים את האפשרות לערוך חתונה קטנה וקסומה במקום אידיאלי. המסעדה שוכנת לצידה של המרינה הרומנטית בהרצליה ומספקת אוכל משובח ואירוח ברמה גבוהה.

מסעדות בכפר סבא כשרות

כך, אפשר לקיים חתונה קטנה, עם המשפחה והחברים הקרובים, ולקבל אירוע בלתי נשכח במקום קסום וטעים כאחד. מסעדת ביסטרו 56 הופכת ברגע לאולם אירועים קטן וקומפקטי, שמספק חוויה קסומה באמצעות קולינריה גבוהה ולוקיישן מושלם.

חתונה קטנה זה משהו שחשבתם שלא צריך לתכנן, כי אם יש מעט מוזמנים לא צריך להיערך לעניין מראש? אם כך, כדאי שתדעו שאתם טועים. גם כאשר מדברים על חתונות קטנות ומיוחדות צריך לחשוב על כל הפרטים שירכיבו את האירוע, בין אם זה בחירת המקום, בחירת התפריט או אפילו ההחלטה על המוזיקה שתושמע. לכן אנחנו מציעים לכם לא לדחות את הפקת החגיגה הפרטית שלכם לרגע האחרון אלא להתחיל לחשוב כבר עכשיו על כל הפרטים החשובים. אחת מהשאלות הכי חשובות היא איפה תקיימו את החגיגה ולנו בביסטרו 56 יש את התשובה עבורכם, אז למה שלא תגיעו עוד היום להתרשם מהמסעדה המיוחדת והיוקרתית שלנו?

מקום עם נוף שמתאים לכל חתונה

חתונות קטנות ומיוחדות חייבות לכלול, לפני הכול, נוף עוצר נשימה וזה בדיוק מה שיש לנו בביסטרו 56 להציע לכם. כיוון שהמקום שלנו שוכן לו על קו המים שבמתחם ארנה בהרצליה – אצלנו אתם יכולים ליהנות מנופי הים התיכון, מהשקיעות המרהיבות ואפילו מהריח הנפלא של הים. כמו כן, גם היאכטות הגדולות מוסיפות לאווירה הרומנטית שנשקפת מהחלונות של המסעדה שלנו, אז למה לחשוב פעמיים? אם אתם רוצים להתחתן באווירה מיוחדת ורוצים להמם את האורחים שלכם – ביסטרו 56 זו אופציה שאתם חייבים להכיר, ויפה שעה אחת קודם. ניתן לעשות חתונה קטנה במסעדות גורמה במרכז כמו ביסטרו 56 וכך גם האוכל וגם הנוף טובים יותר.

המחירים המיוחדים

הפקת החתונה שלכם זה משהו שעלול להיות יקר ואתם חושבים איך תוכלו להוזיל את העלויות? מעדיפים לשלם כמה שפחות? אם כך, כדאי שתדעו שגם במובן הזה אנחנו במסעדת ביסטרו 56 זו אפשרות נכונה. אנחנו גובים מחירים סבירים לעומת כל המתחרים שלנו ואתם תראו שתוכלו לעמוד בעלויות בלי שום קושי ובלי שזה יגרום לכם להתחיל את חייכם המשותפים עם חובות מיותרים. חתונות קטנות במרכז לא חייבות להיות יקרות כל כך, פנו אלינו לביסטרו 56.

Comments are closed.

דילוג לתוכן