Facebook
instagram
giftcard

חתונה קטנה בחורף

לעשות חתונה קטנה בחורף זה בדרך כלל אתגר לא פשוט. לכן אנחנו מציעים לכם להתחיל לתכנן כבר עכשיו את כל הפרטים החשובים לכם בחתונה, כמו לדוגמא, מי האנשים שתרצו להזמין? עד כמה החתונה שלכם תהיה קטנה? ובעיקר – איפה תרצו לעשות אותה? לעשות חתונה קטנה בחורף זה אומר, בדרך כלל, לבחור מקום סגור, אך זה לא אומר שכדאי יהיה לוותר על נוף רומנטי ויפה. לכן, אם אתם רוצים להתחתן במקום יפה עם נוף מיוחד, לנו בביסטרו 56 יש מה להציע לכם.

מסעדה עם נוף עוצר נשימה

אם תגיעו למקום שלנו אתם תראו בעצמכם שבחרתם נכון, כי לפני הכול, הנוף אצלנו מיוחד. המסעדה שלנו, ביסטרו 56, נמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה היפה של הרצליה, וזה אומר שהרקע אצלנו הוא הים התיכון. מקומות מיוחדים לחתונה זה אצלנו במסעדת ביסטרו 56. לכן, אפילו אם החתונה שלכם תתקיים ביום הכי חורפי בשנה, עדיין ברקע ניתן יהיה לראות את שקיעות הים התיכון ואפילו את היאכטות היפות שעוגנות במרינה של הרצליה. לכל אלה נוסיף כמובן גם את האוכל הנהדר שמחכה לכם אצלנו ואת הגיוון בתפריט – והרי לכם חתונה חלומית! אתם תראו שכל האורחים שלכם לא יפסיקו להחמיא לכם על הבחירה להתחתן אצלנו, אז למה אתם מחכים?

אנשי הצוות שלנו

עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 היא הבחירה הנכונה, זו העובדה שאנחנו מעסיקים צוות מקצועי של מלצרים אדיבים. למעשה, כל מי שעובד אצלנו מגיע עם תודעת שירות גבוהה וזה אומר שגם אתם, וגם כל האורחים שלכם, תצאו בוודאי מרוצים. התקשרו אלינו עוד היום, ספרו לנו כמה אורחים תרצו להזמין לחתונת החורף שלכם ואנחנו נעשה הכול כדי לתת לכם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד. אם אתם אוהבים לערוך אירועים במסעדות ורוצים גם את החתונה שלכם לערוך אצלנו אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן