Facebook
instagram
giftcard

אירועי חברה קטנים

לאירועים ברמה גבוהה: 072-393-9464

המורל בשמיים

הדרך הכי טובה לשמור על מורל טוב בחברה, מבחינתו של מעביד, היא לייצר אירועי חברה קטנים כדי להוציא את העובדים מהשגרה ולייצר הווי מיוחד עם חבריהם. כדי לערוך את אירוע החברה המושלם צריך ללכת למקום המושלם, וכזו היא מסעדת ביסטרו 56. במסעדה מקבלים אוכל מגוון המתאים לכולם, ובעיקר אווירה נעימה וזורמת. המסעדה מגישה בשרים, דגים ואוכל איטלקי, ולאור העובדה שהיא יושבת בשיפולי המרינה בהרצליה, אפשר ליהנות מוייב מאוד נעים שנותן הרגשה נינוחה וקלילה, שזה בדיוק מה שמנסים להשיג באירועי חברה.

התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלנו וצולמה באירוע שהתקיים אצלנו

אירועי חברה יכולים לכלול הרבה מאוד פעילויות, אך בסופו של דבר, אנשים רוצים לאכול, וכדאי שיעשו זאת במקום איכותי ומותאם לאירוע קטן כמו מסעדת ביסטרו 56.

לעשות אירוע חברה זה לא דבר פשוט כי בדרך כלל יש הרבה פרטים שצריך לשים לב אליהם. את מי מזמינים? מה מטרת האירוע? האם תרצו להגיש באירוע גם אוכל ולהשמיע מוזיקה? אם גם אתם עושים מידי פעם אירועי חברה קטנים, ברור מדוע אתם מחפשים את המקום הכי טוב שיש, ולנו בביסטרו 56 יש מה להציע לכם! ראשית, המקום שלנו נהנה מהמיקום הכי יפה שיש כי אנחנו נמצאים על קו המים במתחם ארנה היוקרתי ושנית, האוכל אצלנו נהדר. לכן, אם חשוב לכם שהאירוע הקרוב יהיה מוצלח במיוחד, אנחנו הכתובת הנכונה!

מה אוכלים בביסטרו 56?

בדרך כלל אירועי חברה קטנים כוללים גם אוכל נהדר, כי המטרה היא ליצור רושם טוב על המוזמנים שלכם. לכן אנחנו בביסטרו 56 זו בחירה נהדרת כי יש אצלנו תפריט כשר, מגוון ועשיר. כל המנות המיוחדות שלנו נעשות תוך שימוש בפרודוקטים טריים והשף שלנו הוא איש מקצוע עם הרבה מאוד ניסיון. לכן, אם חשוב לכם שהאורחים באירוע לא יפסיקו לדבר על האוכל, ביסטרו 56 זו אפשרות נהדרת לכל חגיגה.

אירוע חברה שאפשר להפיק במחיר חלומי

חשבתם שכל אירוע חברה צריך לעלות הון? חיפשתם השכרת מקום לאירוע פרטי עבור החברה שלכם? הייתם בטוחים שגם החגיגה הקרובה שאתם עושים תעלה לכם הרבה ואולי אפילו תכניס את החברה שלכם לחובות כלכליים? אם כך, הגיע הזמן לדעת שאפשר גם אחרת. אנחנו במסעדת ביסטרו 56 מציעים לכם להפיק אירועים בסגנונות שונים ותמיד המחירים אצלנו יהיו נהדרים! חשוב לנו שלא תשלמו יותר מידי וזו הסיבה שבגללה בהשוואה למתחרים שלנו – אצלנו המחירים אטרקטיביים במיוחד. זה לא משנה כמה אורחים יש לכם ועד כמה האירוע צריך להיות אינטימי ומיוחד כי בכל מקרה אצלנו מחכה לכם חוויה נפלאה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן