Facebook
instagram
giftcard

אירועים קטנים בהרצליה

לאירוע חד פעמי התקשרו: 072-393-9464

לצערם של חובבי האוכל הישראלים, מסעדות מישלן ניתן למצוא כיום רק בחו"ל ויש לכך כל מיני סיבות. עם זאת, מבחינת האוכל נטו, יש כמה מסעדות שיודעות לתת את הערך המוסף ולספק אוכל גורמה עילי עם טאץ' מחו"ל. מסעדת ביסטרו 56 מתגאה בצוות מטבח איכותי, שמספק מנות ברמה גבוהה ובתמחור סביר לכל כיס. האוכל בביסטרו הוא מגוון מאוד וכולל בשרים, מאכלים איטלקיים וקינוחים, כאשר המסעדה היא כשרה לחלוטין.

לא פשוט לייצר אוכל טוב במסעדות, אך בביסטרו, אשר יושבת לחוף המרינה בהרצליה, יודעים להשתמש במוצרים המקומיים והאזוריים על מנת לייצר מנות על נעימות לחיך, ולמשוך חובבי אוכל מכל קצוות הארץ, היישר למרינה המפורסמת.

אירועים קטנים בהרצליה

חשבתם לרגע שאם אתם רוצים להפיק אירועים קטנים בהרצליה מידי פעם זה יהיה פחות מסובך לעומת האפשרות של הפקת אירוע גדול? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. העניין הוא שגם כאשר מדברים על אירועים קטנים בהרצליה עדיין צריך לבחור את המקום הנכון, את התפריט ואפילו את המוזיקה, כך שההתעסקות היא אותה התעסקות. זו הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם לא לדחות הכול לרגע האחרון אלא להתחיל את הפקת החגיגה שלכם כבר עכשיו, ואין ספק שאנחנו בביסטרו 56 יכולים לעזור לכם.

כל הטוב שמחכה לכם במסעדה שלנו

כשמדברים על משימה כמו הפקת אירועים קטנים בהרצליה אי אפשר שלא לרצות את הטוב ביותר, כי מי לא היה רוצה לקבל תמורה מלאה למחיר שהוא עומד לשלם? אצלנו בביסטרו 56, המסעדה המקסימה שקיימת כבר משנת 2004, תוכלו לקבל את כל הטוב שבעולם. המסעדה שלנו יפה, מקצועית, כשרה והכי חשוב – היא כוללת גם את הנופים הכי יפים שיש! המסעדה שלנו שוכנת במתחם ארנה בהרצליה, ממש על קו המים, וזה אומר שנופו של הים התיכון יהווה את הרקע לכל חגיגה שאתם עושים. לכן אנחנו שמחים להזמין אתכם אלינו ולהציע לכם תפריט מגוון עם אינספור מנות טעימות, אז למה אתם מחכים?

תפריט שיתאים לכל האורחים

יש בהרצליה מסעדות על הים מכל מיני סוגים אבל ביסטרו 56 זו הבחירה הנכונה עבורכם בין אם אתם רוצים מנות בשריות, צמחוניות או מנות שמבוססות על דגים כי אצלנו תמצאו את השילוב בין כל האפשרויות האלה. יש אצלנו מנות ראשונות עשירות, מנות עיקריות טעימות וקינוחים שאי אפשר לעמוד בהם. לכן תוכלו להיות בטוחים שאם את האירוע הקרוב שלכם תחגגו אצלנו – התוצאה תהיה מוצלחת במיוחד והאורחים שלכם ייצאו מרוצים ביותר.

Comments are closed.

דילוג לתוכן