Facebook
instagram
giftcard

מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה

לארוחה כשרה ונהדרת התקשרו: 072-393-9464

נהוג לחשוב שהכשרות היא מגבילה בעולם המסעדנות ושיותר ויותר מסעדנים מעדיפים להימנע או להתעלם ממנה. עם זאת, יש קהל גדול מאוד של אוכלי כשרות בישראל, ועדיין יש מקומות שמעניקים לה את הכבוד הראוי, מבלי לוותר על טעמים או על איכות. ישנן מסעדות כשרות טובות מפוזרות בכל הארץ, אך כאשר בוחרים מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה מקבלים רשימה שבראשה עומדת מסעדת ביסטרו 56.

מסעדה עם אווירה

מסעדה עם אווירה

המסעדה ששוכנת לצידה של המרינה בהרצליה מציעה תפריט כשר ואיכותי שכולל גם בשרים, גם אוכל איטלקי וגם קינוחים ברמה גבוהה. המסעדה מספקת אווירה נהדרת, ופונה לקהל יעד נרחב במיוחד, שלמעשה מונה חובבי אוכל איכותי מכל הסוגים.

אין כמו לבלות במסעדה עם כל המשפחה, כי למי מאיתנו באמת מתחשק לבשל בכל פעם מחדש? כולנו מתעייפים מהעניין הזה ומידי פעם כולנו גם נרצה שמישהו אחר יפנק אותנו ויכין לנו אוכל. זה בדרך כלל השלב שבו כולם מתחילים לחפש מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה והאמת היא, שהיום יש לא מעט אפשרויות בתחום הזה. עם זאת, לא בכל המסעדות המומלצות תמצאו את השילוב בין אוכל טרי, כשר, איכותי וגם נוף מרהיב. לכן, אם אתם מחפשים את השילוב בין כל אלה אנחנו מזמינים אתכם אלנו, כי אצלנו בביסטרו 56 מחכה לכם חוויה שעוד לא הכרתם.

אוכל כשר וטעים לצד נופים עוצרי נשימה

המסעדה שלנו, שנוסדה כבר בשנת 2004, כוללת לא רק אוכל כשר טעים ומיוחד אלא גם את התפאורה הכי יפה שיש: נופו של הים התיכון. המסעדה שלנו שוכנת לה במתחם ארנה וכבר כאשר תתקרבו לאזור אתם תראו שהמקום שלנו מיוחד במינו. תוך כדי הסעודה הכשרה והטעימה שלכם תוכלו ליהנות מהמרינה של הרצליה, מהיאכטות המפוארות ומשקיעות מרהיבות שמוסיפות לכל החגיגה. לכן, אם חשוב לכם שהבילוי הקרוב יהיה לא רק קולינרי אלא גם אלגנטי ויפה, אנחנו הכתובת הנכונה עבורכם.

אוכל טעים שנעשה באהבה

מחפשים עוד סיבות לבחור דווקא בנו כאשר אתם תרים אחר מסעדות כשרות מומלצות בהרצליה? אם כך, כדאי שתדעו שאצלנו השפים מכינים מנות מיוחדות, שונות ומקוריות והכול כשר וטעים. הם מביאים איתם לא רק ידע וניסיון של שנים אלא גם את חומרי הגלם הכי טובים שיש, מה שמוביל לתוצאה שאי אפשר להתעלם ממנה. לבלות ביחד במסעדה זה אומר ליהנות מהטוב ביותר ולהרגיש שאתם מקבלים תמורה למחיר ואין ספק שמהמסעדה שלנו תצאו מרוצים.

Comments are closed.

דילוג לתוכן