Facebook
instagram
giftcard

מסעדה כשרה לאירועים עסקיים

מסעדה כשרה לאירועים עסקיים ליד הים נשמע כמו המקום האידאלי לערוך בו אירוע עסקי בהרצליה, בייחוד כאשר מדובר באירוע עסקי ומכובד למוזמנים בלבד בתוך מסעדה כשרה בהרצליה

מסעדה כשרה לאירועים עסקיים

מסעדה כשרה בהרצליה לאירועים פרטיים

מסעדת הביסטרו 56 הינה מסעדה בשרית כשרה הממוקמת במרינה בהרצליה, ממש מול הים. אם אתם מחפשים מסעדה בשרית עם קונספט קולינרי וייחודי עבור האירוע שלכם, אנו ממליצים לכם בחום לשריין מקום מראש בלופט האירועים שלנו.

אם חיפשתם מסעדה בהרצליה בה תוכלו לערוך את האירוע שלכם וטרם מצאתם את המקום המושלם עבורכם, תנו לנו להציע לכם מסעדה כשרה בהרצליה אשר תוכל להתאים בדיוק עבורכם.

מסעדת הביסטרו 56, כוללת מנות פתיחה מרשימות כגון כנפיים פריכות, סלט ירוק, פטה כבד עוף, מנת חצילים עם טחינה לבנה ומנות הבית אשר תמיד כיף לפתוח איתם את האירוע.

אם חשקה נפשכם במנות עיקריות, אתם יותר ממוזמנים לטעום ממנת האנטריקוט המובחרת שלנו, הכוללת רוטב יין אדום עם תפוח אדמה ובטטה. כמו כן, תוכלו למצוא אצלנו גם מנת פילה בקר, צלעות טלה, המבורגר בצל ופטריות ונתח קצבים. כל מנות הבשר המובחרות ביותר מוגשות עבורכם באופן אסתטי ומעורר חשק לקחת ביס ועוד ביס, ולסיים את המנה בטוב טעם.

המנות העסקיות במסעדה שלנו

אז החלטתם לערוך אירוע עסקי במסעדה כשרה? אנו נדאג לספק עבורכם מנות גורמה עסקיות ועסיסיות כגון כנפיים פריכות, פטה כבד עוף, נתחי פרגיות ברוטב צ'ילי, פילה סלמון טרי ועוד.

אין ספק כי כאשר מדובר במסעדה כשרה בהרצליה מול הים, מדובר בראש ובראשונה בקונספט הקולינרי הייחודי אשר מוצע לקהל לקוחותינו. כמו כן, השירות המקצועי והאדיב של הצוות עבור כל אחד ממוזמני האירוע הוא גם זה שמייחד את מסעדת הבשרים של ביסטרו 56 במרינה הרצליה, לעומת מסעדה בשרית אחרת הממוקמת במרכז.

אנו מבטיחים לכם כי את האירוע הבא שלכם במסעדת ביסטרו 56 תזכרו לשנים רבות, בייחוד כאשר מדובר במסעדה בשרית וכשרה, איכותית ומובילה בתחומה.

מה עוד כדאי לדעת עלינו?

המסעדה ממוקמת מול קניון הארנה, וניתן לראות את הנוף המרהיב של המרינה היישר משולחן הסועדים. בין אם החלטתם לערוך אירוע פרטי או אירוע עסקי מול המרינה בהרצליה, אנו מציעים עבורכם מסעדה כשרה המתאימה לאירוע בין 20-200 מוזמנים המעוניינים לטעום מנתח הבשר ומאכלי הגורמה המוצעים בביסטרו 56.

למידע נוסף על מסעדה כשרה לאירועים בהרצליה התקשרו: 09-9565181

Comments are closed.

דילוג לתוכן