Facebook
instagram
giftcard

מסעדות כשרות בהרצליה פיתוח

צרו עימנו קשר ב-072-393-9464

מוקד משיכה

מסעדות איכותיות יודעות להוכיח שאוכל כשר יכול להיות טעים ואיכותי בדיוק כמו אוכל שאינו כשר, בו אין מגבלות מבחינת הבישול. במסעדת ביסטרו 56, ששוכנת במרינה בהרצליה, מוכיחים צוות הטבחים המוכשר פעם אחר פעם שאפשר לייצר אוכל יצירתי, איכותי וכזה שנותן כבוד לחומרי הגלם, גם בתוך מגבלות הכשרות. אוכל טוב משדרג את ההרגשה ונחשב לאחד מתענוגות החיים, וצריך לדעת לחגוג אותו, בדיוק כמו שעושים בביסטרו.

מסעדה עם נוף לים

מסעדה עם נוף לים

במסעדה אין רק אוכל טוב, אלא גם עיצוב מרשים, מוזיקה מתאימה וכמובן גם את התפאורה המושלמת. כאשר יושבים במסעדה מרגישים את הבריזה המגיעה מהמרינה ומקבלים את ההרגשה הקסומה מהמקום הזה, שמהווה מוקד משיכה להרבה מאוד אנשים מכל קצוות הארץ.

כל כמה זמן, בלי תכנון ובלי הודעה מוקדמת, בלי שרצינו,

מגיע יום בחיים שפשוט מעפיל על חודש שלם.

מן יום כזה שהכל מסתדר במקום, הכל מרגיש נכון, החיוכים מגיעים בלי שנבקש, שיר אהוב מתנגן בדיוק בזמן הנכון, הכל בא על מקומו בשלמות רציפה ולא מוסברת.

וכמה שזה נהדר..

ביסטרו 56 פורסת בפניכם את מיטב היתרונות ש מסעדה כשרה בהרצליה יכולה להציע.

לא משנה מה מטרת הביקור- דייט מרגש, ארוחה מפנקת עם בת זוג יקרה, ארוחה קבוצתית או כל מאורע אחר, ביסטרו 56 מלווה בצוות עובדים רחב ומגוון שמטרתו לתת מענה לכל החושים והרצונות שיכולים לעלות לכם בדמיון, ואחרי ארוחה טובה, עם אוויר הים, אפשר להיות בטוחים שהדמיון יגיע.

אתם מוזמנים להתארח אצלנו- ונעשה כל מה שצריך כדי שהיום שלכם יהיה כזה,

כזה שיעפיל על חודש שלם.

הכל כבר מוכן, אנחנו מחכים לכם.

מסעדות כשרות בהרצליה פיתוח.

להזמנה און ליין לחץ כאן

צוות ביסטרו 56

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

Comments are closed.

דילוג לתוכן