Facebook
instagram
giftcard

צימרים במרינה הרצליה – על חוף הים

צימרים על הים בהרצליה

כאשר מדברים על חופשה, יש כמה דברים שעולים על הפרק ושיש לתת להם מענה, ועל כן אם נבקש לציין באלו אסוציאציות מדובר, יש מצב שנמצא לנכון להציף נדבכים כגון מצעים לבנים, ארוחת בוקר, ג'קוזי, מרחבים, נופים, אטרקציות וכמובן פרטנר שכיף ליהנות לצדו. כמו כן, אם משלבים בין המילה "צימר" למילה "ים", הרי שניתן להשיג הרבה יותר, ניתן לעורר הרבה יותר את עולם האסוציאציות, וניתן לחבר טוב יותר בין המונח חופשה לרוגע, וזאת כי ים מביא עמו לא רק נופים מרהיבים, לא רק יעד אליו ניתן לפנות כאשר מבקשים להוסיף גחלת של רומנטיקה ולא רק אטרקציה מרעננת, אלא ים גם מביא עמו בריזה ייחודית, וכמובן שכל עוד יש נוף או קרבה מידית, הרי שמדובר בחופשה הרבה יותר יוקרתית ושווה, ועל כן צימרים על הים בהרצליה מהווים יעד נחשק – הן עבור זוגות רומנטיים והן עבור משפחות.

רומנטיקה ומשפחתיות

בין אם מדובר בזוג רומנטי ובין אם מדובר בהורים לילדים, הרי שצימרים שנמצאים על קו הים, עשויים להיות שילוב מנצח, וזאת בין אם אתם מהאנשים שישר עוברים לבגד ים ונכנסים למים ובין אם את מהאנשים שבאים לים עם ספר ולא זזים מאזור השמשייה. מכאן שהמונח חופש סתלבט בטן גב מקבל משמעות אידאלית כאשר הוא נעשה על שפת הים, ולו בשל הנוף המרהיב ששום תמונה לא יכולה להשתוות לו.

מיקום מבטיח

לאחר שהסכמנו שצימר בסמיכות לים מהווה נוסחה מנצחת, נעבור לציין מדוע צימר שמצוי בהרצליה לצד הים מעלה את כלל החופשה לפחות בדרגה אחת, ופה נוסיף ונציין שהרצליה הינה עיר חוף מרהיבה ומרכזית ובנוסף היא מצויה במרחק נגיעה מהעיר ללא הפסקה – מהעיר ת"א. אי לכך, בין אם מבקשים ליהנות במרכז ובין אם מבקשים לא להתרחק יותר מדי ועדיין לשנות אווירה, הרי שאין כמו נופש בצימר לצד הים בעיר הרצליה, כך שכל שנותר לעשות זה למצוא סיבה למסיבה ולהבין מתי מתכוונים לצאת (למשל האם מתכוונים לנצל את יום ההולדת הקרוב, את יום השנה שלכם כזוג, או האם פשוט מבקשים לנער את הזוגיות עם חופשה באמצע עוד יום של שגרה).

דגשים

לבסוף נציין שלפני שאורזים קרם הגנה וכובע שוליים, יש לבחון איכות, רזומה קרבה ועלות, וזאת כי לא כל יום יוצאים לחופשה מבטיחה, ועל כן כל עוד מבקשים להבטיח הנאה – הרי שאין מקום לפשרות. חופשה מרהיבה, בעלת רחש גלים ולא מעט אווירה.

Comments are closed.

דילוג לתוכן