Facebook
instagram
giftcard

חדר פרטי לאירועים עד 40 איש

להזמנת מקומות לאירועים חייגו: 072-393-9464

פרטיות משודרגת

אירועים פרטיים במסעדות הם נפוצים מאוד כיום, ויש מקומות שיכולים לספק חוויה משודרגת ממה שמקבלים באירועים הקלאסיים והמוכרים, כמו מסעדת ביסטרו 56. בביסטרו מקבלים חדרים פרטיים שנותנים את האינטימיות הרצויה, ואת האפשרות לבטל את ההפרעות שמתקבלות מהשולחנות האחרים. במסעדה יש חדרים פרטיים שמתאימים לכמה עשרות אנשים שרוצים לקבל אירוע ברמה גבוהה.

התמונה נלקחה מעמוד הפייסבוק שלנו וצולמה באירוע שהתקיים אצלנו

בת מצווה למשפחהבבירור לגבי חדר פרטי לאירועים עד 40 איש ניתן לראות שבביסטרו החדרים מעוצבים בצורה מרהיבה, והשירות המתקבל הוא איכותי ועם יחס משפחתי. האוכל המוגש בביסטרו הוא כמובן גורמה, ועולה בכמה רמות על פני אולמות אחרים. לכן, כאשר רוצים לקיים אירוע ברמה גבוהה, הביסטרו הוא המקום בשבילכם.

חדר פרטי לאירועים עד 40 איש

מתוכנן לכם אירוע בקרוב? הסבתא חוגגת יום הולדת 90? או שאולי זה יום הנישואים ה50 שלכם? האמת היא שלכל אחד מאיתנו יש הרבה מאוד סיבות לעשות אירועים שונים במהלך החיים ומה שחשוב זו השאלה איזה סוג של אירוע אתם מתכננים. אחת מהדילמות הכי חשובות שיש היא השאלה איפה כדאי יהיה לקיים את החגיגה ולכן אנחנו מציעים לכם לחשוב על חדר פרטי לאירועים עד 40 איש. חדר פרטי במסעדה יוכל להוות את הפתרון הטוב ביותר גם עבור החגיגה שלכם, כמו עבור הרבה חגיגות אחרות, אז למה לחשוב פעמיים?

מסעדה טובה שמגישה אוכל נהדר

אם יש משהו בטוח זה שכאשר אתם מחפשים חדר פרטי לאירועים עד 40 איש במסעדה, כדאי יהיה לבדוק שאתם בוחרים מסעדה טובה במיוחד. לא בכל המסעדות האוכל מספיק מוקפד ולא בכל מקום יגישו לכם מטעמים מספיק מוצלחים. לכן, אם אתם מחפשים עבורכם ועבור האורחים שלכם את הטוב ביותר, אנחנו בביסטרו 56 זו הכתובת הנכונה עבורכם. ביסטרו 56 זה מקום מוביל ומקצועי שקיים כבר משנת 2004, כך שאיתנו תוכלו להיות בטוחים שהאירוע שלכם בידיים טובות. כל המנות כשרות כמובן וכולן נעשות תוך שימוש בפרודוקטים הכי טובים שיש כך שאין לנו ספק שגם אתם, כמו כל שאר הלקוחות שלנו, תצאו מרוצים במיוחד. אם רציתם אירוע על הים וחיפשתם מסעדות על החוף בהרצליה, ביסטרו 56 ה הפתרון עבורכם.

מחירים שאפשר לעמוד בהם

אחד מהחששות הגדולים ביותר שאיתם מתמודד כל מי שרוצה לעשות אירוע, זו שאלת המחיר. האם המחיר של השכרת חדר פרטי במסעדה יהיה יקר? האם כל מנה תעלה הרבה? לכן אפשר להבין אתכם אם הנושא הזה מטריד גם אתכם וכדאי שתדעו: אצלנו בביסטרו 56 תצאו מרוצים גם מהבחינה הזאת. המחירים אצלנו סבירים בהחלט והשירות מעל ומעבר, אז למה שלא תזמינו מקום במסעדה הקסומה שלנו כבר עכשיו?

 

Comments are closed.

דילוג לתוכן