Facebook
instagram
giftcard

הזמנת מקום במסעדה

להזמנת מקומות צרו עימנו קשר ב-072-393-9464

החוויה מתחילה בהזמנה

תהליך הזמנת מקום במסעדה אמור להיות תהליך פשוט, אך לא תמיד זה המצב. לעיתים נתקלים באנשים לא שירותיים, במארחות עם פנים חמוצות ועם טעויות שגורמות לעיכובים ולצפיפות בשולחן. במסעדת ביסטרו 56 נותנים חשיבות לכל אלמנט במסעדה, ועושים את המירב על מנת שלכל אורח תהיה חוויה חיובית, וזה מתחיל מהזמנת המקום. בביסטרו עובדים בצורה מסודרת, עם אנשי מקצוע שירותיים שיודעים לכוון את האורח ולתת לו את כל הפרטים הרלוונטיים להזמנה שלו.

מסעדה מומלצת בכפר סבא

מסעדה מומלצת בכפר סבאהמסעדה לא נותנת לאנשים לחכות בתור אם הם הזמינו מקום ומעבר לכך, מעניקה שירות איכותי מרגע ההשבה ועד אשר מסיימים את הקינוח. זכרו, מסעדה טובה זה לא רק האוכל.

הזמנת מקום במסעדה- Bistro56

בין אם אתם מתכננים לצאת לארוחת ערב רומנטית, לפגישה עסקית שתיצור רושם או לפגישה עם חברים מהעבר,

אל תחכו לרגע האחרון.

מסעדות איכותיות, הן מסעדות מבוקשות מאוד ולא תמיד תוכלו למצוא בהן את השולחן הטוב ביותר פנוי ברגע שתרצו.

לכן, כבר בשלב התכנון של הפגישה העתידית התקשרו ובצעו הזמנת מקום במסעדה.

כך תוכלו להיות רגועים ובטוחים כי בערב המיועד תקבלו את השולחן שאתם אוהבים,

את הפינה הנוחה לכם וכמובן, שיהיה מספיק מקום לכם ולאנשים שאיתם אתם נפגשים.

היתרונות של הזמנת מקום במסעדה מראש

לביצוע הזמנת מקום במסעדה מראש ישנם יתרונות רבים מאוד. בין היתרונות העיקריים, אשר גורמים לרבים לבצע הזמנה של מקום במסעדת ביסטרו 56 כמה שיותר מוקדם, אלו היתרונות להלן:

  • ביטחון – כדי להיות בטוחים שיהיה לכם מקום בערב המיועד ולא תצטרכו לחפש מסעדה אחרת שאתם פחות אוהבים ופחות מתאימה לצרכים שלכם, הזמינו מקום מראש.
  • נוחות – אם תבצעו הזמנה של מקום מוקדם תוכלו לבחור את השולחן הרצוי, בין אם זה ליד החלונות, בפינה מרוחקת ושקטה או כל מה שמתחשק לכם ונוח לכם.
  • הזמנה מיוחדת – אם מדובר בפגישה עסקית עם משתתפים רבים, או חגיגת יום הולדת שאתם משלמים על כולה, בוודאי תרצו לקבוע מראש את המנות שיוגשו בכדי להיות בטוחים שלא יהיו לכם חריגות מהתקציב. לכן, בעת הזמנה מראש של מקום במסעדה תהיה לכם אפשרות לקבוע פגישה עם השף לפני מועד הארוחה ולקבוע את התפריט שיוגש בערב הגדול שלכם.
  • עדכון המשתתפים – רבים אשר ארגנו פגישות רבות משתתפים בעבר מכירים את העניין – ברגע האחרון מחליטים על מקום ואז חלק מהמשתתפים מחליטים שזה רחוק בשבילם, כשרות בעייתית וכו' ונוצרים ביטולים רבים. לכן, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות הוא לסגור מראש מקום במסעדה לאחר שביררתם עם כל המוזמנים כי המקום מקובל עליהם וכך למנוע ביטולים רבים ברגע האחרון.
  • מבצעים והטבות – בהזמנות מראש, בייחוד אם אתם חברי מועדון, תוכלו לגלות מבצעים והטבות רבות שיהפכו את הארוחה שלכם להרבה יותר משתלמת והרבה יותר מהנה.

איך לבצע הזמנת מקום במסעדה?

בניגוד למה שרבים חושבים, הזמנת מקום במסעדה מראש היא פעולה פשוטה מאוד. תוכלו ליצור עמנו קשר דרך האתר או ליצור קשר טלפוני ישיר, לברר אודות התאריך המבוקר ולבצע את ההזמנה בקלות, במהירות ובנוחות רבה. תוכלו לבצע את ההזמנה הזו מכל מקום, וללא זמן המתנה ארוך בטלפון, כך שאין לכם ממה לחשוש. בנוסף, כשאתם מזמינים תוכלו לקבל מידע על מדיניות הביטולים (לרוב, זה משתנה לפי מועד הארוחה, ככל שמדובר בתאריך רחוק יותר, כך מדיניות הביטולים נוחה יותר).

לסיכום, הזמנת מקום במסעדה מראש מעניקה לכם יתרונות רבים ובמסעדות כמו ביסטרו 56 שהינם מבוקשות מאוד, אל לכם לוותר על כך בשום אופן.

 

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

Comments are closed.

דילוג לתוכן