Facebook
instagram
giftcard

אירועים קטנים עד 30 איש

אירועים קטנים עד 30 איש

מתכננים חגיגה קטנה אבל חשובה? רוצים להזמין בערך שלושים אנשים לחגוג איתכם, להרים כוסית וליהנות מארוחת צהריים מפנקת במיוחד? אם כך, אין ספק שאפשר להבין מדוע אתם בדילמה. מי לא היה רוצה לבור את המקום הכי מוצלח שיש? ומי לא היה רוצה לדעת שהוא הפיק את האירוע הכי מיוחדת שקיים? זו הסיבה שבגללה, כאשר אתם חושבים על אירועים קטנים עד 30 איש, אנחנו מציעים לכם לחשוב עלינו. אנחנו בביסטרו 56 מציעים לכם אוכל נהדר ונופים קסומים שמתאימים לכל סוגי האירוע, אז למה שלא תבואו עוד היום להתרשם מהמסעדה שלנו?

האוכל מדבר בעד עצמו

בדרך כלל כאשר חושבים על הפקת אירועים קטנים עד 30 איש אחד מהדברים הכי חשובים זו שאלת האוכל. האם האוכל מספיק טוב? מגוון? וטעים? כמו כן, אפילו אם אתם בעצמכם לא לגמרי מקפידים על נושא הכשרות, כאשר אתם רוצים להזמין אורחים לחגיגה פרטית, בהחלט כדאי יהיה לדאוג שהאוכל יהיה כשר. זו עוד סיבה טובה שבגללה ביסטרו 56 זו בחירה מצוינת, כי אצלנו כל המנות כשרות וטעימות במיוחד. השף שלנו, שעובד ממטבחו הפתוח, משתמש רק בחומרי גלם איכותיים והוא יצירתי ביותר, כך שאין ספק שהאוכל מדבר בעד עצמו.

הנופים המיוחד באזור שלנו

חשוב לכם שהאירוע שלכם יתקיים במקום יפה ומעוצב? רוצים שגם הנופים יתאימו ושהאווירה תהיה טובה? חיפשתם מסעדות על הים? אם כך, זו עוד סיבה שבגללה אנחנו בביסטרו 56 יכולים להתאים לכם. המסעדה שלנו נמצאת ממש על קו המים במתחם ארנה שבהרצליה ואין ספק שנופי השקיעה בים התיכון יכולים להוסיף לכל חגיגה מכל סוג. בואו אלינו עוד היום, התרשמו מהמסעדה שלנו ושריינו לעצמכם מקום כי חבל לחכות לרגע האחרון.

Comments are closed.

דילוג לתוכן