Facebook
instagram
giftcard

אילו מסעדות מומלצות לפגישה ראשונה?

לפגישה ראשונה בלתי נשכחת התקשרו: 072-393-9464

היציאה לפגישה ראשונה היא תמיד מלחיצה. שני אנשים שלא מכירים אחד את השני ברוב המקרים, צריך להתייפייף, להתבשם ולהרשים את הצד השני. זה לא פשוט, ויש משמעות גדולה מאוד למקום שבוחרים. מצד אחד, רוצים מקום מפואר ואיכותי, ומצד שני, רוצים לקבל את האווירה המתאימה. אנשים רבים שואלים את עצמם אילו מסעדות מומלצות לפגישה ראשונה והתשובה היא כאלו שמשלבים בין אוכל טוב לבין אווירה קסומה.

מסעדות בהוד השרון

מסעדות בהוד השרון

המסעדה הטובה ביותר לדייט ראשון באזור השרון היא ללא ספק מסעדת ביסטרו 56 שבהרצליה. המסעדה מגישה אוכל ברמה גבוהה מאוד, העיצוב הוא מאוד זוגי ורומנטי, וכמובן שהערך המוסף מגיע מכך שהיא יושבת לצידה של המרינה שבהרצליה – ככל הנראה המקום הרומנטי ביותר בישראל בשעתו אחר הצהריים והערב.

קבעתם לדייט ראשון ואתם מתלבטים לגבי המקום המתאים ביותר שיהיה כרקע וישרה עליכם אווירה רומנטית תואמת לפגישתכם הראשונה? אז אילו מסעדות מומלצות לפגישה הראשונה? חשבנו להתלבט עמכם ביחדמשהו רומנטי חייב לצאת מזה

מסעדות מומלצות לדייט ראשון

מסעדה סינית 

כדאי מאד שתזהרו מן המלכודת אשר מציע לכם הפיתוי ללכת למסעדה אוריינטלית בסגנון המזרח הרחוק בפגישתכם הראשונה. לא זו בלבד שתאלצו לחלוץ שם נעלייםאתם גם תאלצו להאזין כל הערב לשירים סיניים (בהתחלה זה יכול להיות נחמד, אבל אחרכך זה ממש מתחיל להציק). בנוסף, יכול להיות שגם תצטרכו להפגין את יכולת האכילה שלכם במקלות. מבחינת מסעדות מומלצות לפגישה הראשונה עדיף שתדחו את המסעדה הסינית לפגישתכם החמישית או השישית, כשהיחסים ביניכם כבר הרבה יותר זורמים ואתם מרגישים יותר בנוח האחד עם השנייה.

מסעדה איטלקית 

יכול להיות שכשאתם מחפשים מסעדות מומלצות וחושבים על מסעדה איטלקית, אתם מדמיינים את הסצנה המפורסמת מ"על כלבים וגנבים" של דיסני, בו שני הכלבים המאוהבים אוכלים יחד מקערת ספגטי, עד שסליל הספגטי מתקצר ושפתיהם נפגשות לנשיקה רומנטית וחמודה. במציאות, בכל אופן, זה לא הולך כך. אכילת ספגטי בפגישה ראשונה יכולה להסתיים באסון תדמיתי. אתם לא רוצים לחשוב איך תראו כשהספגטי מסרב להסתלסל מסביב למזלג, כשרוטב העגבניות נוזל לכם על הסנטר וכשסלילי הספגטי נשאבים אל תוך הפה בקול שריקה צפצפנית. ואם נחשוב עוד יותר על הרקע הרומנטי, זה יכול להיות קצת מרגיז במצבים כאלה לשמוע את זמר האופרה האיטלקי יותר מחמש דקות. בטח לא בזמן שאתם צריכים לרוץ לכיור, כי הספגטי השפריץ לכם את הרוטב על כל הפניםבקיצור, מבחינת מסעדות מומלצות לפגישה ראשונהגם את רעיון המסעדה האיטלקית כדאי להוריד מן הפרק. תלכו לשם כשכבר תגורו יחד ולא יהיה לכם כוח לבשל ארוחת ערב.

מסעדת בשרים 

כאן אנחנו כבר עולים על דרך המלך. ארוחת בשרים משביעה וברמה של גורמה, גם תשקיט את בטנכם המקרקרת, גם תוסיף לכם צבע ללחיים וגם תעזור לדייט שלכם לזרום באופן ישיר, ממש כמו הארוחה עצמה: ארוחת בשרים עסיסית וטעימה, ישירה בגישה שלהארוחת גורמה הנותנת לכם את כל מה שהגוף רוצה וצריך. צרפו אל רעיון מסעדת הבשרים גם את מיקומה האופטימליעל חוף הים התיכון, במרפסת המשקיפה אל הנוף המרהיב, בשיתוף רוח נעימה המלטפת מכיוון היםקיבלתם פגישה ראשונה כיפית ומוצלחת במסעדה, עם מוסף של חוויה קולינרית מן השורה הראשונה.

לסיכום, אם אתם רוצים שהדייט הראשון שלכם יהיה מוצלח, אם ברצונכם כי הארוחה במסעדה תפיח בכם רוח חיים חיונית ותשאיר לכם זיכרונות נעימים, כדאי שמתוך רשימה של מסעדות מומלצות, תבחרו באפשרות של מסעדת בשרים, הממוקמת על חוף הים התיכון.

 

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

Comments are closed.

דילוג לתוכן