Facebook
instagram
giftcard

מסעדה בשרית כשרה במרכז

הזמנת מקומות ב-072-393-9464

גן עדן לקרניבורים

מרבית חובבי האוכל יגידו שאין ארוחה מושלמת בלי בשר איכותי. בשר טוב הוא המרכז של הצלחת כאשר הוא מוגש, וצריך לתת לו את הכבוד הראוי הן בבישול, הן מבחינת התוספות והן מבחינת הרטבים. במסעדת ביסטרו 56 יודעים להגיש מנות מגוונות של בשר מכל מיני סוגים ולהעניק ללקוחות חוויה בשרית חד פעמית. במסעדה מגישים בשרים איכותיים כמו אנטריקוט ופילה בקר במגוון גדלים ועם רטבים ותוספות מסוגים שונים אשר יודעים להחמיא למנות.

מסעדות רומנטיות במרכז הארץ

מסעדות רומנטיות במרכז הארץכל הבשר במסעדה הוא כשר וכל אחד במדינת ישראל יכול ליהנות ממנו, וזה נכון גם לאירועים, שכידוע בישראל סובבים סביב בשר העשוי בצורה מיוחדת. מרבית הישראלים הם חובבי בשר ובביסטרו מצליחים לספק לכל אחד מנות כשרות, טעימות וכאלו שקשה למצוא במסעדות אחרות, גם כאשר מדובר באירוח של אירועים של כמה עשרות אנשים.

מסעדה בשרית כשרה במרכז –ביסטרו 56

בואו לערב של הנאה במסעדה בשרית כשרה בהרצליה צופה לים! בביסטרו 56 בהרצליה טעמים קסומים עם השפעות הים התיכון, לצד נוף מרהיב של המרינה: יאכטות, מפרשיות ושקיעה.

ביסטרו 56, הינה מסעדת אירועים בשרון, בשרית כשרה המציעה תפריט בשרי ומגוון – וכמובן כשר.

המטבח העשיר של המסעדה מכיל בתוכו קשת רחבה של טעמים מענגים ממטבחו של השף גבריאל אוחנה וכוללות מנות מדויקות עם השפעות ים תיכוניות, תוך שימוש יצירתי בבשרים איכותיים שעברו יישון מבוקר, בדגים טריים ובחומרי גלם איכותיים שנבחרים בקפידה, תוך שמירה על כשרות.

מסעדה בשרית בהרצליה, מסעדת שף כשרה, מסעדות בשריות כשרות, מסעדות כשרות בהרצליה
אז אם אתם מחפשים לצאת לכל אירוע או אפילו סתם עבור ערב גיבוש לעובדים, מסעדה בשרית כשרה בהרצליה עם מנות בשרים מצוינות מצאתם!

בביסטרו 56 שף גבריאל אוחנה עטור הניסיון והשבחים, יכין עבורכם מנות כשרות, מושקעות ונדיבות עם השפעות ים תיכוניות תוך שימוש יצירתי בבשרים איכותיים.

מסעדת ביסטרו 56 הינה מסעדה בשרית כשרה בהרצליה והראשונה שנפתחה במתחם מסוגה.

עם השנים היא שומרת על מעמדה כמסעדה מצליחה ואיכותית מבין המסעדות בהרצליה.

מסעדות בשריות כשרות בהרצליה

מבין מסעדות כשרות בשריות בהרצליה תמצאו בראש את ביסטרו 56 שמביאה אליכם את כל  מה שרומנטי, טעים וחוויתי באוכל.

מסעדת ביסטרו 56 מעוצבת בסגנון ביסטרו בר מודרני הנושק לים וצופה לנוף של יאכטות של מרינה הרצליה.

התפאורה החמימה והצבעונית של המקום מעצימה את החוויה האיכותית של טעמים מגוונים ועשירים.

אם פעם המסעדות שנחשבו לטובות, לא היו כשרות, היום קמו מתחמים שלמים של מסעדות בשריות כשרות בעלות תעודה כשרות והצלחה בקרב הסועדים. פעם לקהל שומר הכשרות לא היו יותר מידי אופציות לאכול בחוץ וכשר. עם השנים, כשבעלי המסעדות הבינו את הפוטנציאל הגדול של הקמת מסעדות בשריות כשרות, קמו כל מיני אופציות למסעדות עם אוכל כשר ואיכותי בכל רחבי הארץ: למשל מסעדות חלביות, סיניות, מזון מהיר ועוד.

היום המצב כבר הרבה יותר טוב, מסעדות רבות הנחשבות לטרנדיות ממתגות עצמן כמסעדות גורמה כשרות על מנת להתאים את עצמן לקהל, שדורש תפריט גורמה כשר ויודע שזה אפשרי.

 

שעות פתיחת המסעדה

מצפים לראותכם!

Comments are closed.

דילוג לתוכן